FANDOM

Zubatto (lub Pipat) jest zwierzęciem łownym z gry Patapon 2: DonChaka.
Zub.png

Zubatto

OpisEdytuj

NaturaEdytuj

Zubatto jest rzadszym krewniakiem Babatto; odróżnia się złotawym okiem, oraz ciapkami na skrzydełkach i uszkach. Ponadto jest bardziej płochliwy (szybciej ucieka) i występuje wyłącznie w górskim terenie. Ponadto zwykle lata nieco wyżej. Jest jednym z najrzadszych spotykanych stworzeń.
Dwa zuba.png

Jak widać, możemy spotkać nawet kilka Zubatto na jednym polowaniu

WystępowanieEdytuj

Zubatto pojawia się tylko i wyłącznie na jednej misji, zawsze we mgle, aczkolwiek możemy spotkać nawet kilka osobników:

PolowanieEdytuj

Na Pipaty poluje się tak samo jak na Babatto, ale jest to ciut trudniejsze. Chociaż spotykamy je we mgle, lepiej jest użyć Cudu Wiatru, by łatwiej je upolować, a nie Cudu Deszczu, by je widzieć. Należy zabrać duży oddział klas typu Yumipon - lepiej postawić na ilość, a nie jakość, bo Zubatto są równie delikatne co Babatto. Lepiej nie zabierać klas typu Yaripon (za wyjatkiem klasycznych Yariponów), bo aby zaatakować muszą się zbliżyć, tym bardziej lepiej nie zabierać klas typu Tatepon. Z dużym oddziałem łuczników i sprzyjającym wiatrem należy ostrożnie, nie zbliżając się zaatakować Zubatto gradem strzał, co na pewno go wykończy.

ŁupyEdytuj

Zubatto przy pierwszym zabiciu wyrzuca ciekawą mapę, prowadzącą nad do Ruin Dachary, gdzie czeka nas starcie z wielkim, górskim bossem, od którego z kolei możemy zdobyć kły, Ka-Ching, Bitewne Jajo, a nawet bronie. Potem zaczyna wyrzucać ciecze, całkiem dobrej jakości.

  • (Przy pierwszym zabiciu) Poplamiona Błotem Mapa (Mud-Stained Map, mapa prowadząca do walki z bossem)
  • Rodzinny Sok (Family Juice, ciecz poziomu pierwszego)
  • Ciepły Sok (Hot Juice, ciecz poziomu drugiego)
  • (Rzadko) Zimny Sok (Cold Juice, ciecz poziomu trzeciego) 

Zwierzęta w grach Patapon
Rodzina Mochichi MochichiMotchichiMotsitsiMomoti
Rodzina Babatto BabattoZubattoDobatto
Używające kamuflażu Kacheek ParcheekPoocheekGancheekPicheek
Pozostałe KacheekUji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki