FANDOM

142px-6-yumipon03hc2

Zwykły Yumipon

Yumipon jest jednostką atakującą w Patapon, Patapon 2 i Patapon 3.

Opis Edytuj

Zdobywamy go jako trzecią jednostkę w Pierwszej i drugiej części gry od Dona Yumipona. Yumipony atakują z Łuku i noszą hełmy (wyjątkiem są Rarepony). Dzięki ich ewolucjom zdobywamy Megapona i Mahopona. Ataki Yumipona potrzebują dobrego wiatru aby zadziałały poprawnie lub miały większy zasięg. Yumipon atakuje na odległość i dzięki temu nawet bardzo słabi łucznicy bardzo się przydają i nadrabiają małą siłę umiejętnościami walki.

PoziomyEdytuj

Superhero Yumipon

Yumiyacha

Yumipony najczęściej potrzebują kości i kłów do ewolucji. Zdobywamy je na początku od ptaków na polowaniu, następnie zdobywamy ten łup do Mochichichi a na koniec od Fenicchi. Kły zdobywamy od Century i Darantuli.

Hero i UberheroEdytuj

W Patapon 2, klasa Yumipon u Bohatera szybko strzela strzałami w stronę wroga (strzały z czasem rosną, zwiększając obrażenia). W Patapon 3 mamy za to dwie klasy Uberhero: Alossona i Yumiyachę.
Alosson

Alosson

Yumiyacha strzela strzałami w niebo i te zamieniają się w ogniste meteory. Następnie spadają deszczem na wroga. Alosson zaś strzela ciągiem strzał w stronę wroga coraz szybciej i szybciej aż w końcu strzela potężnym ciągiem wielkich strzał.
Jednostki Pataponów
Powiązane z Tateponem TateponDekaponRobopon
Powiązane z Yariponem YariponKibaponToripon
Powiązane z Yumiponem YumiponMegaponMahopon
Pozostałe HerosUberheros

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Yumipon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki