Yarida
Image 994
Portet Yaridy z błękitnym szalem
Nazwa Yarida
Bronie Włócznie
Niskie\Średnie
Zadawane obrażenia Średnie

Yarida jest jedną z trzech klas startowych w Patapon 3. Odpowiada klasie Yaripon z wcześniejszych odsłon. Nosi niebieską maskę.

Odblokowanie Edytuj

Po wybraniu Taterazaya lub Yumiyachy na początku gry, nadal mamy możliwość odblokowania Yaridy poprzez osiągnięcie 15 poziomu na wybranej klasie.

Tryb BohateraEdytuj

Yarida ubhmode

Yarida - jego supermoc razem z piorunami Piekrona.

Aktywacja: PON PON PATA PON

Kombinacja: PON PON PATA PON

Yarida podczas używania tej mocy uderza naładowanymi mocą włóczniami, które niszczą wroga potężnymi wybuchami. Moc może aktywować tylko perfekcyjne PonPonPataPon.

Gdy tryb bohatera jest aktywowany, heros krzyczy: Yabayari! (ヤバヤーリ!). Okrzyk ten to japońska nazwa trybu bohatera tej klasy postaci.

YaridaHeroMode

Przejęte Umiejętności KlasoweEdytuj

Skacząca Włócznia

Kiedy Yarida jest w szale lub naładuje atak podskakuje wysoko aby cisnąć włócznią. Tej umiejętności uczy się od piekrona. Kiedy nauczymy się tego na 100% nasz Yarida może tego używać.

Ghjkl

Maska Yaridy na początku gry

Włócznia BUM

W miejsce trafienia włócznią uderza niewielki piorun. Nauczyć się można tego poprzez uberhero Piekrona. Musimy atakować nim podczas deszczu z naładowanego ataku aby Piekron ewoluował Włócznię BUM. Kiedy nauczymy się tego na 100% nasz Yarida może tego używać. Musi padać deszcz aby piorun zadziałał.

Włócznia BA-BUM

W miejsce trafienia włócznią uderza silny piorun. Nauczyć się można tego poprzez uberhero Piekrona. Musimy atakować nim podczas deszczu z naładowanego ataku aby Piekron ewoluował Włócznię BA-BUM. Kiedy nauczymy się tego na 100% nasz Yarida może tego używać. Musi padać deszcz aby piorun zadziałał. 

Włócznia BA-BA-BUM

W miejsce trafienia włócznią uderza bardzo silny piorun. Nauczyć się można tego poprzez uberhero Piekrona. Musimy atakować nim podczas deszczu z naładowanego ataku aby Piekron ewoluował Włócznię BA-BA-BUM. Kiedy nauczymy się tego na 100% nasz Yarida może tego używać. Musi padać deszcz aby piorun zadziałał. 

Decydująca włócznia

Przykładowa broń Yaridy

Umiejętności KlasoweEdytuj

Ton

Ton jako Yarida

Dwie Włócznie

Rzuć dwiema włóczniami naraz podczas naładowanego ataku lub Szału.

Trzy Włócznie

Rzuć 3 włóczniami. Umiejętność lepsza od Dwóch włóczni.

Cztery Włócznie

Rzuć 4 włóczniami. Umiejętność lepsza od Trzech włóczni.

Pięć Włóczni

Rzuć 5 włóczniami. Umiejętność lepsza od Czterech włóczni.

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

Atak Włócznią 1

20% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 3.)

Atak Włócznią 2

30% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 7.)

Atak Włócznią 3

40% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 15.)

Atak Włócznią 4

50% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 25.)

Niezrównana Włócznia

Podwaja efekt ustawionych umiejętności ataku, takich jak Atak włócznią, czy Atak łukiem. (Poziom 32.)

StatystykiEdytuj

Poziom Wytrzymałość Obrona
1 240 0
2 288 0
3 384 0
4 528 0
5 720 0
6 960 0
7 1248 0
8 1584 0
9 1968 0
10 2400 0
11 2880 0
12 3408 0
13 3984 0
14 4608 0
15 5280 0
16 6000 0
17 6768 0
18 7584 0
19 8448 0
20 9360 0
21 10320 0
22 11328 0
23 12384 0
24 13488 0
25 14640 0
26 15840 0
27 17088 0
28 18384 0
29 19728 0
30 21120 0
31 22560 0
32 24048 0
33 25584 0
34 27168 0
35 28800 0
36 30480 0
37 32208 0
38 33984 0
39 35808 0
40 37680 0

GaleriaEdytuj

Karta Yaridy 1

Pierwsza Karta Yaridy

Karta Yaridy 2

Druga Karta Yaridy

Karta Yaridy 3

Karta Maski Yaridy

Karta Bohaterów

Karta Podstawowych Bohaterów

Klasy Uberhero
Drzewo Yari YaridaPiekronKibaddaPyokoriderCannassaultCharibassaWooyari
Drzewo Tate TaterazayGuardiraTondengaMyamsarDestroboBowmunkGrenburr
Drzewo Yumi YumiyachaAlossonWondabarappaJamschPingrekOohorocCannogabang
Mroczni Bohaterowie WściekłowilkNęciłuskaNietaktoperzKrukolecŻarcioczułekLeniożółwŚliskoszept

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Yarida