FANDOM

Wulkan Melala
Wulkan Melala
Typ krainy Pustkowie (teren ognisty)
Poprzednia lokacja Środek Świata
Następna lokacja Pustynia Moakan
Odpowiednik w Patapon Wulkan Bovo
Odpowiednik w Patapon 3 Wulkaniczna Strefa Leniwego Demona
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Melala Volcano
Podobne miejsca Lodowy Las Shalala
Wulkan Melala to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Fenicchi pod Wulkanem

Fenicchi, jedyny mieszkaniec tych ziem na swoim terenie

OpisEdytuj

Zgodnie ze starożytną opowieścią Wulkan Melala jest domem potężnego, ognistego ducha, który istnieje jedynie w tym domu jak kocioł(...)
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji Undying Bird at Melala Volcano 

Ów teren to spalony ogniem las położony wśród stożków wulkanów. Choć jest to teren naturalny, jest to kompletne pustkowie. Praktycznie nie ma tam życia. Moża uznać to miejsce za teren magiczny. Jedyną istotą jaka tam występuje jest potężna, związana z tym miejscem ognista kreatura: Fenicchi, odpowiednik Feniksa ze świata Pataponów. W tej gorącej i suchej krainie nie występują inne formy życia.

Melala na Mapie

Melala na Mapie Świata przed odkryciem

Możliwe, ze teren ten jest powiązany z równie wysuszonymi pustynnymi terenami, jakie leżą niedaleko.
Melala na Mapie 2

Melala na Mapie Świata po odkryciu

WyglądEdytuj

W miejscu tym niegdyś gęsto rosły drzewa, jednak wraz z formowaniem się wulkanu zostały doszczętnie spalone. Teraz tylko ich pnie z wypalonymi pozostałościami gałęzi wznoszą się nad suchą i wypaloną ziemią. Pod nimi rosną też małe, wysuoszone porosty. W oddali widać wysokie stożki wulkaniczne. Owe stożki są czasem bardzo szerokie, wyglądające jak góry, a czasem są bardzo wąskie i przypominają kominy. Mają też płaskie szczyty. W całej krainie panuje czerwona, sucha barwa. Nawet czyste niebo ma żółtą tuż nad horyzontem barwę. Wyżej także jest czerwone.
Fenicchi 3

Fenicchi biegający po swoim terenie

HistoriaEdytuj

Sądząc po spalonych drzewach niegdyś był tam las, a w każdym razie teren sprzyjający życiu. Gdy jednak spod ziemi wyciekła magma, wszystko zostało spalone i zmienione w pustkowie. Tak uformował się Melala. Teren ten nie ma raczej nic wspólnego ze starożytną cywilizacją zamieszkujacą ten kontynent.

Gdy plemię Pataponów powróciło do kontynentu przodków zaczęli poznawać tutejsze krainy. Poznali też Wulkan Melala. Według ich opowieści ognisty duch zamieszkujacy ten teren, Fenicchi, ma jadalne mięso. Dlatego postanowili ubić tą kreaturę. Nie mają jednak tylko zamiaru objeść się. Pragną też utorować sobie jak nakrótszą drogę do oddalenia się od terytorium demonów. Zaś ta droga prowadzi przez wulkaniczny teren. Walka z Fenicchim toczy się w misji Undying Bird at Melala Volcano.

MisjeEdytuj

Na terenie Wulkanu Melala toczy się akcja tylko jednej misji, fabularnej:

Undying Bird at Melala Volcano/ Firebird FenicchiEdytuj

Starcie z bossem, Fenicchim. Pataponi pragną upolować ptaszysko, aby zdobyć jego mięso oraz oczyścić sobie drogę. Ogółem misja ta nie ma żadnego znaczenia fabularnego. Przy przejściu jej na poziomie trzecim uzyskany zostaje przedmiot odblokowujący nową minigrę, Raha Gashapona. Można ja też powtarzać w Paraget dzięki Bitewnemu Jaju (ang. Battle Egg) Fenicchi'ego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki