FANDOM

Wieża Czystości
Wieża Czystości
Wnętrze Wieży Czystości
Typ lokacji Gmach/ Ruiny
Poprzednia lokacja Aleja Wyścigowa Czystości
Następna lokacja Wyżyny Żądzy
Odpowiednik w Patapon (Brak)
Odpowiednik w Patapon 2 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Tower of Purity
Podobne miejsca Zamek Sprawiedliwości, Dwór Uczciwości
Położenie Śnieżne Pole Nieczystych Łez
Wieża Czystości to lokacja w grze Patapon 3.
Wieża z zewnątrz

Wejście do Wieży Czystości

OpisEdytuj

Poszukiwacze skarbów, wybierający się do wieży górującej nad krainą śniegu, muszą zmierzyć się z niezliczonymi pułapkami, które czyhają na ich życie.
  — Opis Wieży na Mapie Świata 
Owa wieża jest starożytnym, wielopiętrowym gmachem, wybudowanym w starożytności na Śnieżnym Polu Nieczystych Łez. Choć miejsce to symbolizuje czystość, opanowane jest przez siły zła, zawładnięte pożądaniem, czego dowodzą wyższe kondygnacje tego miejsca. Niegdyś było to wspaniałe miejsce kultu, zaś dziś jest ruiną. Jednak ukryto tam liczne skarby, pilnowane przez potężne potwory, w tym przez dwa roboty bojowe: Gaeena i Dogaeena. Monstra budzone są nie tylko przez obcych, ale i przez Arcybiesa Czystości, który mieszka w tym miejscu.
Wieża na Mapie

Wieża Czystości na Mapie Świata

WyglądEdytuj

Z zewnątrz Wieża Czystości ma u podstawy schodkową budowę. Każde piętro stanowi kolejny schodek. Nad wejściami znajduje się daszek z licznymi kolumnami. Na skrajach daszków wieży stoją szerokie, płaskie świeczniki, a obok nich gargulce. Wieża ta ma szare i czarne barwy. Spowija ją mgiełka. Na Mapie Świata widać, że jej szczyt (który stanowią Wyżyny Żądzy) jest rozszerzony. Pośrodku zaś jest cieńcza niż na spodzie.

Całą Wieżę mocno tknął ząb czasu. Wewnątrz jest to miejsce znacznie jaśniejsze i raźniejsze niż z zewnątrz. Ściany zbudowane są z licznych cegieł o różnych kształtach. Ściany zawierają wmurowane w nie okrągłe okna (po dwa obok siebie) i wnęki z lampami (które wciąż świecą). Z poharatanego stropu zwisają resztki dawnych symetrycznych kolumn (których podnóża sterczą z ziemi), z których niektóre wciąż stoją, ale są pokruszone. Również podłoga jest nierówna i zabałaganiona.
Ołtarz w Wieży

Ołtarz stojący w środku Wieży Czystości, z symbolem Arcybiesa

HistoriaEdytuj

Dawno temu starożytna cywilizacja Ach-Ooch, zamieszkująca cały kontynent pobudowała liczne wielopiętrowe gmachy, mające różne przeznaczenia. Wieża zapewne była miejscem kultu, co wskazuje jej "świątynny" wygląd oraz ołtarz z kadzielnicą, będący najważniejszym miejscem tam. Jednak w końcu cywilizacja umarła, zaś Wieża popadła w ruinę. Jak pisze z jej historii, ukryto w niej liczne skarby, przez co nękają ją rabusie.

Gaeen i Arcybies

Arcybies Czystości i Gaeen, starożytny strażnik tego miejsca

Gdy Arcybiesy zostały uwolnione, Arcybies Czystości ukrył się w tym miejscu oraz przebudził żyjące tam potwory. Ochronę drogi do tego miejsca powierzył swej Mrocznej Bohaterce, Nęciłusce. Ponadto opętał Gaeena, robota będącego strażnikiem tego miejsca, czyniac z niego swe medium. Gdy przybywa grupa Uberherosa w celu wygnania demona, ten wciela się w golema i rusza do walki. Dzieje się to w misji Arcybies Czystości. Po przejściu tej misji wieża zostaje oczyszczona. Od tej pory można toczyć boje ze strażnikami tego miejsca (w celu zdobycia skarbów) w misji Ku Wyższym Wyżynom, którą można powtarzać w nieskończoność. Z czasem odkrywa się też wyższe partie tej wieży.
Dogaeen P3

Dogaeen, potężniejszy strażnik tego miejsca

MisjeEdytuj

W Wieży Uczciwości, tak jak w innych fabularnych Lochach toczy sie akcja dwóch misji: fabularnej walki z bossem oraz jej dodatkowej, trudniejszej powtórki.

Arcybies CzystościEdytuj

Fabularne starcie z tytułowym Arcybiesem Czystości, odbywajace się po pokonaniu jego służki, Nęciłuski. Drogę zagradzają liczne, czasem bardzo potężne potwory. Po dwóch piętrach walk ze zwykłymi bestiami toczy się starcie z bossem: Gaeenem, w którego wciela się Arcybies. Zabijając golema zniszczy się też ciało biesa. Boss jest łatwym przeciwnikiem, ale dotarcie do niego nie jest proste. Misji tej nie można powtarzać.

Ku Wyższym Wyżynom/ Stalowy Kolos DogaeenEdytuj

Ogólnie rzecz biorąc, jest to powtórka poprzedniej misji. Z kilkoma wyjątkami. Przeciwnicy są ciut trudniejsi, a zamiast z opętanym Gaeenem toczy się bój z Dogaeenem, starożytnym strażnikiem tego miejsca. Jest to misja dodatkowa, można ją powtarzać w nieskończoność. Po pierwszym przejściu misja ta zmienia nazwę, a także zostają odblokowane Wyżyny Żądzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki