Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Zagajnik brzozowy słynie jako leże straszliwych potworów. Jest usłany białą korą i liśćmi, które zdają się układać w szkielet olbrzyma. Mroczny Bohater, Wściekłowilk, czai się w głębi lasu, a towarzyszy mu Brygada Kościulca. Czekają, aż w pobliżu pojawi się Uberhero i jego armia.
  — Opis w grze 
Wściekłowilk i Tajemniczy Gaj Brzozowy
2016-12-25 (1)
Misja na mapie świata
Lokalizacja misji Pole Gniewnych Olbrzymów
Motyw Motyw Zunzunzun
Poprzednia misja Przepraw się przez Pole Olbrzymów
Następna misja Poluj na cyklopy/Poluj na cyklopy: część 2/Brzozowa Brygada Kościulca/Poligon Doświadczalny i Sierp Księżyca/Czy Zły Wilk ujrzy pełnię?
Wrogowie Brygada Kościulca, Wściekłowilk, Trenty
Sugerowany poziom 2
Nagroda Żelazna skrzynia poziomu 2

Wściekłowilk i Tajemniczy Gaj Brzozowy to misja fabularna w Patapon 3, mająca lokalizację na Polu Gniewnych Olbrzymów.

Opis Edytuj

Podczas misji można usłyszeć Motyw Zunzunzun, a jej tłem jest (jak sama nazwa misji wskazuje) brzozowy las. Na samym początku misji trafimy na mały Fort Kościulców. Po jego zniszczeniu zobaczymy mały mur, na którym stoją kościulce, a dalej wielką wieżę. Po zniszczeniu wieży spotkamy pierwszy raz Wściekłowilka. Po walce z Mrocznym Bohaterem trafimy na Trenta. Po zabiciu Trenta mamy jeszcze do zniszczenia jeden fort i następuje koniec misji.

2016-12-26 (2)

Tło misji

Solucja Edytuj

Walczcie do upadłego dopóki nie zjawi się Wściekłowilk!
  — Kościulec podczas walki o wieżę 
Jest to druga misja, na której walczymy z Kościulcami i pierwsza, na której walczymy z Mrocznym Bohaterem.
Wy przeklęte małe, okrągłe dranie! Jak śmiecie! Pochlastam was na kawałki!
  — Wściekłowilk do Pataponów 

Taktyka Edytuj

  • Kościulce będą uzbrojeni w ognistą broń i lodową zbroję, więc lepiej wziąć lodowy ekwipunek.
    • Dodatkowo, Wściekłowilk ma ekwipunek ognisty, dzięki czemu łatwo może nas podpalać, więc lodowe EQ może się przydać. Jest on odporny na ogień, jednak można go zamrozić, mimo iż ma ognisty ekwipunek.
      • Może to być też trochę dobra opcja, ponieważ Trent nie będzie nas atakował, ponieważ go nie podpalimy, ale zabicie go długo potrwa.

Po misji Edytuj

Cutscenka w miejscu pomiędzy Polem Olbrzymów a Gajem Brzozowym Edytuj

Uberhero: Ty pójdziesz górą, a ja doliną...

Uberhero: Jejku, jak to się wlecze...

Chwilę później wyskakuje Wściekłowilk.

Uberhero: Ooo! Toż to Wściekłowilk! Przyszedłeś na zabawę?

Wściekłowilk (wytykając szponami): Czyżbyś pragną przedwczesnej śmierci? Jedno czyste cięcie w zupełności wystarczy.

Uberhero: Jesteś dziś jakiś cichy. Czyżbyś nie czuł się najlepiej?

Wściekłowilk (pokazując swą złość):Cisza! Zamknąć się, zamknąć, zamknąć! Cóż powinienem...!!! Zostałem wybrany przez Arcybiesy! Ty - przez tę głupią srebrną gwiazdkę! Nie dorastasz mi do pięt, głupcze!

Uberhero: Tak... twoje kochane Arcybiesy. Dziękuję gwiazdom, że mnie nie wybrały. (Najprawdopodobniej źle przetłumaczone)

Wściekłowilk: Ha! Więc jeszcze nie wiesz, że twoja drogocenna stara gwiazda i Arcybiesy zostały uwięzione w tym samym zakazanym Naczyniu.

Uberhero: Co?!

Wściekłowilk: Czym jest ta nadzieja, o której ciągle mamrocze twoja gwiazda? Ona cię zwodzi, jest jeszcze gorsza niźli Arcybiesy! Hahaha! Przeczyść sobie uszy i słuchaj uważnie. Wyzywam cię na pojedynek. Będe na ciebie czekać na Arenie Męstwa. Lepiej, żebyś się pojawił!

I Wściekło znika.

W Kryjówce natomiast Edytuj

Hatapon: Dotarliśmy do Jaskini Męstwa!

Srebrny Hoshipon: Nadszedł czas, by stawić czoła diabelskim siłom.

Uberhero: Nie powiesz Arcybiesom? Czy to dlatego, że sam jesteś jednym z nich?

Srebrny Hoshipon: Shzamm... Shzummp... Ej, jak możesz tak mnie nazywać?

Chin: Nieeee?!

Hatapon: On jest tym złym?

Uberhero: Przyjaciel czy wróg, nie wiem, ale ta stara gwiazda była w Naczyniu, wraz z Arcybiesami.

Srebrny Hoshipon: Masz rację, ale pamiętaj, że to ja cię uratowałem. Czy to niczego nie dowodzi?

I koniec dialogów.