FANDOM

Trawa jest obiektem w serii gier "Patapon"

Opis Edytuj

Grass.png

Trawa

Patapon 3 Grass Grinding (better than the original)05:36

Patapon 3 Grass Grinding (better than the original)

Trawa może być wykorzystana podczas "Grass Gridingu"

Jest ona rośliną, która stała się nieodłącznym elementem krajobrazu. Trawa jest zbita w małe kępki, tzw. "frędzelki" wystające z ziemi. Każdy na pewno zauważył już trawę jeżeli kiedykolwiek grał w Patapon. Frędzelki trawy posiadają kolory, które są różnymi odcieniami koloru zielonego, podpalona i ugaszona zmienia kolor na szarawą. Trawa jest bardzo łatwa do podpalenia i zadaje status nazywany podpaleniem. Jeżeli ktokolwiek podpali trawę ogień od razu zacznie się rozprzestrzeniać na pobliskie rośliny i jednostki zadając obrażenia zarówno sojusznikom, jak i wrogom. Jest ona często wykorzystywana jako pułapka przez wrogie plemiona. Wrogowie ustawiają trawę tak, Aby trawa została podpalona w momencie, kiedy nasza armia wejdzie na jej teren. Trawa często występuje naokoło Trentów i Trentów śmierci, co ułatwia podpalenie ich. W niektórych misjach, np. Poluj na cyklopy, lub Brygada kościulca w lesie Tahi-tahi, występują unikatowe wersje trawy. Spalając trawę możemy otrzymać kości i gałęzie, niestety zwykle materiały te są niskiego poziomu. W Patapon 2, jeżeli podpalimy trawę obok której stoi znak, ten się obudzi, zaś my otrzymamy sporą liczbę Ka-ching.

Pyokorider posiada umiejętność, która pozwala na tworzenie trawy przy ataku. jest ona przydatna podczas Grass Gridingu.

Galeria Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki