FANDOM

Training: Juju Jungle Course
Trening typ 2.png
Misja na Mapie Świata
Wrogowie Brak
Następny poziom Destiny on Nanjaro Hill
Poprzedni poziom Exploring the Juju Jungle
Ścieżka dźwiękowa Motyw Goroch
Miejsce akcji Dżungla Juju, Plaża Tochira
Druga nazwa Brak
Tłumaczenie nazwy Trening: Kurs Dżungli Juju
"Training: Juju Jungle Course" to misja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Dżungla Menkame.png

Początkowe i końcowe tło misji

OpisEdytuj

How far can you get within the time limit!? Break obstacles to earn items. Breaking through the stone monuments on your way can extent your time, too...
  — Opis misji 
 Amatorskie tłumaczenie: "Jak daleko zajdziesz bez limitu czasowego? Rozbij przeszkody, by otrzymać nagrody. Przebij się przez kamienne monumenty na twej drodze i zdąż też w czasie..."
Dżungla Juju.png

Tło misji

Jest to trening, pojawiający się zamiast misji "Exploring the Juju Jungle". Nie jest on misją fabularną, możemy go przechodzić kiedy i ile razy chcemy. Ma on ograniczenie czasowe: jeśli nie dojdziemy do końca w określonym czasie, dostaniemy określone nagrody. Tak naprawdę jednak nie chodzi  to, by dojść, ale o to, by zajść jak najdalej. Misji tej nie można przegrać.
Plaża Tochira.png

Środkowe tło misji

TaktykaEdytuj

  • W początkowych fazach gry niszczenie przeszkód jest dość trudne.
    • Misja ta jednak nie posiada podnoszonego poziomu trudności. Z czasem stanie się ona bardzo łatwa do przejścia.
    • Jeżeli podejdziemy zbyt blisko, pociski Yariponów będą przelatywały nad przeszkodami.
  • Musimy rozwalać dużo kamiennych przeszkód. Do tego przydadzą się Robopony i Dekapony (zwłaszcza Heros).
  • Nie grozi Naszym jednostkom nic złego, więc najlepiej jest nastawić się ofensywnie.
  • Dobrze jest zabrać wiele jednostek dystansowych (zwłaszcza Yumiponów), by zdobyć więcej Ka-Ching  z Żołędzi.
  • Największą ilość nagród jaką możemy zdobyć to: materiały: Kamienie i patyki (oraz dwa inne, lepszej jakości materiały jako nagrody), Ka-Ching, oraz czapka Pana Pakapona (czyli odblokowanie tej minigry).
  • Ciekawostką jest fakt, że gdy użyjemy Cudu, na czas jego odśpiewywania zatrzyma się nasze ograniczenie czasowe.

SolucjaEdytuj

Zaraz po rozpoczęciu, gdy my zaczynamy i maszerujemy przed siebie ukarze nam się wiadomość:

Oto święta kraina Wielkiego Patapona... 

Po pierwsze, sprawdź swą moc... 

Pierwszym co napotkamy jest Szyld

Szyld: Witaaaam! Teraz uczyń się najlepszym!

Im szybciej to zrobisz...

Tym lepsza będzie nagroda!

Gdy mija "okrągła" liczba czasu, pokazuje nam się wiadomość, ile czasu pozostało. Na początku ujrzymy pięć kamiennych górek; wśród nich rosną słoneczniki; jeśli przypadkowo uderzymy kwiat podczas ataku wypadną z niego Ka-Ching (ale nie da się atakować kwiatu wprost). Po rozwaleniu kamieni mozemy iść dalej. Na naszej drodze stoi duża kamienna góra. Po jej rozwaleniu ukaże nam się stojący za nią Szyld.
Ołtarz na Plarzy.png

Ołtarz, z którego wypadnie czapka Pakapona

Szyld: Witam! 

Jeśli przyspieszysz swój zastęp, zniszczysz głazy i płoty kilkoma atakami!

Dalej stoją cztery drewniane przeszkody. Są małe i trudne do trafienia, ale łatwo je rozwalić. Za nimi stoi ołtarzyk; po jego rozwaleniu wypadnie z niego czapka Pana Pakapona. (Przy następnych przejściach zamiast ołtarzyka będzie skrzynia, z której wypadnie wysokiej jakości materiał.)

Nieco dalej stoi kolejny Szyld. 

Szyld: Przeszedłeś długą drogę, Dzieciaczku! Masz dobre tempo kroku!

Więc jeśli pracowałeś, by to zrobić... co za PAPARAPAA!! 

Sprawię, że łatwiej będzie niszczyć kamienie!

Za Szyldem stoi stosik kamieni, a za nim skrzynia, z której wypadnie materiał. Dalej dojdziemy do dwóch małych, kamiennych murków, za którymi stoi duży kamienny mur, który trudno rozwalić. Nad nimi wisi mnóstwo żołędzi, jeśli mamy dużo żołnierzy dalekiego zasięgu możemy je rozwalić, dzięki czemu zyskamy nieco Ka-Ching. Nieco dalej stoi kolejny Szyld, a za nim sześć kamiennych górek.

Szyld: Dokonałeś tego znów! Dobry w tym jesteś!

Jesteś prawie na miejscu! Osiągniesz cel, dostaniesz jeszcze "Skrzynię Skarbów"!

Za kamieniami stoi już znacznik i to koniec misji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki