Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Toripon.png

Toripon

Toripon jest jednostką Pataponów ujeżdżającą ptaki. Walczą harpunami i występują tylko w Patapon 2.

Opis Edytuj

Toripony mają bazę ewolucji opartą na warzywach oraz nasionach. Możliwe, że ptaki, które ujeżdżają, potrzebują warzyw, lub Toripony są wegetarianinami tak jak ich "pojazdy". Walka z wrogimi Toriponami potrafi być długa i męcząca, jeżeli nie weźmiemy wystarczająco silnej armii atakującej na odległość. Pomimo małej ilości życia, zadają duzo obrażeń oraz unikają większości ciosów. 

Shookle info.png

Gra podpowiada, że Toripony są dobre przeciwko Shookle.

Toripony w Patapon 2Edytuj

Toripony w Patapon 2 są jednymi z najsilniejszych jednostek. Już na początku potrafią zadawać aż 150 punktów obrażeń. Silne aż tak są tylko Toripony - Bohaterowie (Hero). Podczas Trybu Bohatera Toripony rzucaja naładowanymi energią harpunami, które po uderzeniu w ziemię rozsiewają śmiercionośny niebieski dym.  

Toripony w Patapon 3Edytuj

Nie wiadomo jak Toripony sprawdziłyby się w Patapon 3 jako Uberhero, ale prawdopodobnie unikałyby większość ataków. Najbardziej zbliżony atak do Toriponów ma tam Yarida, który rzuca pod kątem wybuchającymi na niebiesko włóczniami. Natomiat jego odpowiednik to prawdopodobnie Charibassa, ujeżdżający rydwan zamiast ptaka, samemu jednak nosząc maskę orła.

Big 4c9a08dacb1b3.jpg
Char.png

Uberhero jako Charibassa

Ton cha.jpg

Ton jako Charibasa

Statusy ToriponaEdytuj

Dark One Toripon.png

Dark one jako Toripon.

Toripon wydaje się być idealnym pod każdym względem, jednak jego życie jest dosyć niskie. Ma małą ilość punktów życia i kiedy boss używa silnego ataku, takiego jak drapnięcie Dettankarmena, Toripon umiera lub zostaje ciężko ranny.

Toripony są świetne przeciwko przeciwnikowi jakim jest Ormen Karmen. Jego lodowe ręce nic nie robią, bo Toripony latają, ognie i gaz usypiający z tego samego samego powodu. a Giganthor również nic nie robi, ponieważ są zbyt blisko przeciwnika. Niestety, trzeba wciąż pamiętać o ochronie Hatapona.

Jednostki Pataponów
Powiązane z Tateponem TateponDekaponRobopon
Powiązane z Yariponem YariponKibaponToripon
Powiązane z Yumiponem YumiponMegaponMahopon
Pozostałe HerosUberheros