Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Ton jest postacią podstawową (tak jak Chin i Kan) i żołnierzem z gry Patapon 3.

OpisEdytuj

Jest on pomocnikiem z włócznią i przyjacielem Herosa. Został on uwolniony od kamiennej klątwy przez Srebnego Hoshipona, na mocy ducha Gana Yaripona słowami: "Na mocy przysięgi... Tonie Yariponie! Na

ducha Gana Yaripona, powstań jako uczeń Yarida!".
Ton.jpg

Ton Yaripon

Klasy TonaEdytuj

Ton może być:

Yaridą — Podstawowa klasa, w walce posługuje się włóczniami. Odblokowana jest od samego początku gry.

Kibaddą — Odblokowanie: Yarida na poziomie 3. Jeździ na koniu. Do obrony używa tarcz.

Pyokoriderem — Odblokowanie: Kibadda na poziomie 8. Jest o wiele szybszy od Kibaddy i nie używa tarcz.

Piekron 3.png

Ton jako Piekron

Piekronem — Odblokowanie: Yarida na poziomie 5. Broni się tarczami, a atakuje włóczniami. Po rozwinięciu ma dobrą siłę ataku.

Cannassaultem — Odblokowanie: Yarida na poziomie 7. Jeździ rydwanami i walczy halabardami.

Wooyarim— Odblokowanie: Piekron i Yarida na poziomie 9. Nie rzuca włócznią, a nią dźga. Razem z poziomem odblokowuje lepsze rodzaje broni, takie jak piki.

Ton Canna.png

Ton jako Cannasault

Charibassą — Odblokowanie: Yarida na poziomie 12. Cannasault i Pyokorider na poziomie 10. Walczy włóczniami i jeździ rydwanami tak jak Cannassault, lecz na poziomie 14 odblokowuje jeszcze tarcze. Jest on najbardziej zalecaną klasą ze wszystkich, ponieważ gdy Ton jest właśnie tej klasy, potrafi leczyć sojusznicze jednostki.

Wooyari-Ton.png

Ton jako Wooyari.

Ciekawostki Edytuj

  • Kanoniczny Ton zostaje Kibaddą.
  • Ton, Chin i Kan na początku były Yariponami. Ton jako jedyny nim pozostał.
  • Jednak w pierwotnym zamyśle mieli być od początku klasami tarczy, łuku i włóczni, co można zauważyć we Wskazówkach z pierwszej części gry a także na poniższym trailerze Patapon 2, gdzie Ton, Chin i Kan maszerują razem z Hataponem przez nowe ziemie.
Patapon™ 2 Launch Trailer (HD)01:41

Patapon™ 2 Launch Trailer (HD)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ton

  • ulubione klasy

    8 wiadomości
    • jeżeli się gdzieś przyznał (czat ani inne miejsce poza wikią sie nie liczy) że ma poniżej trzynastki, to leci instaraport i dostaje b...
    • Ok.
  • Ulubione klasy

    2 wiadomości
    • Dzień dobry i dobry wieczór. Tutaj Iposław Wkurzalski. W tej dyskusji będziemy pisać swoją ulubioną klasę. Możecie również dopis...
    • Uberhero:Kibadda Ton: Pyokorider Chin:Srajdenga Kan: Jamsch PS: Był już taki wątek więc ten jest bez sensu.