FANDOM

The Mystery of Smokestorms in the Desert
Tejmnice
Misja na Mapie Świata
Zwierzęta Kacheeki (zwykłe i pustynne), Babatto, Dobatto, Gancheeki, Uji
Poprzedni poziom Beast of the Korakan Desert
Następny poziom Battle at Ekkora Oasis
Ścieżka dźwiękowa Motyw Awon
Miejsce akcji Pustynia Moakan, Pustynia Korakan
Zastępcza nazwa Brak
Tłumaczenie nazwy Tajemnice Burzy Piaskowej w Pustyni
Inna nazwa The Mystery of the Smokestorms in the Desert
"The Mystery of Smokestorms in the Desert" to misja w grze Patapon 2: DonChaka.
Pustnia Korakan

Początkowe i końcowe tło misji

OpisEdytuj

When it rains, the rare beasts you can hunt in the desert change too. It probably doesn't need to be said, but different monsters appear then than on sunny days...
  — Opis misji 
 Amatorskie tłumaczenie: "Gdy pada deszcz, rzadkie bestie, które możesz upolować zmieniają pustynię. Tego prawdopodobnie nie trzeba mówić, ale inne monstra pojawiają się w słoneczne dni...
Pustynia Korakan

Środkowe tło misji

Jest to polowanie pojawiające się zamiast misji Crossing the Korakan Desert (po pokonaniu Zaknela) na Pustyni Moakan. Polujemy tam na pustynne Kacheeki, MochichiBabatto i Dobatto (dwa ostatnie gdy nie ma burzy piaskowej), Uji i Gancheeki (te ostatnie, jeśli sprowadzimy deszcz). Jednak najważniejszy jest znajdywany tam Wep, z którego wypada nam Cud Wiatru Juju. Choć jest to proste polowanie, toczy się ono też na Pustyni Korakan, gdzie niezbędny jest deszcz. Jest to cenne polowanie do zdobywania kłów.

Chociaż nie jest to misja fabularna, przejście jej jest ważne. Po przejęciu Zigotońskiej katapulty zamiast polowania pojawia się tam misja Kimen the Spearbearer. Po zabiciu generała znów pojawia się polowanie.
Tabela

Tabela z przyciskami PSP

Ciekawostką jest fakt, że gdy zaraz po rozpoczęciu misji użyjemy piosenki ucieczki PonPata i uciekniemy odpowiednio daleko, zobaczymy tabelę z przyciskami PSP na niebie.

TaktykaEdytuj

  • Możemy używać Cudu Deszczu, aby rozpraszać pojawiające się często burze piaskowe.
    • To polowanie toczy się też na terenie głębi pustyni, gdzie spod nóg naszej armii strzelają gejzery piachu. Niezbędne jest tam użycie Cudu Deszczu.
  • Warto zabrać dużo jednostek dystansowych, by zabijać Babatto i Dobatto (w przypadku tego drugiego nie jest to łatwe).
    • Toripony są jednak kiepskim pomysłem, bo aby zaatakować podlatują do celu, płosząc go w ten sposób.
  • Lepiej nie zabierać najleszych jednostek na przód armii, bo mogą zostać zjedzone przez Uji.
  • Przed Wepem musimy stanąć i zagrać cztery razy "PataPataChakaPon". Stracimy rytm, ale po tym wypadnie nam z totemu Cud Wiatru i Ka-Ching (przy powtórkach polowania tylko Ka-Ching).
    • Gdy podniesiemy Cud Wiatru, zaatakuje nas Uji (od jednego do dwóch).
    • Zabija on nam pierwsze złapane jednostki, więc na przód najlepiej zabrać najsłabszych żołnierzy.  
  • Gancheeki pojawiają się tylko, gdy pada deszcz.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule The Mystery of Smokestorms in the Desert

  • Cudy

    3 wiadomości
    • tak
    • Tak. Wystarczy, że ją powtórzysz. Można w nieskończoność go próbować zdobyć, ale zdobywa się go tylko raz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki