Terrible Fang at Guguchoppa Ruins
Kieł.png
Misja na Mapie Świata
Białe szczypce Cioki.png
Misja na poziomie drugim lub wyższym
Przeciwnicy Cioking
Poprzedni poziom Absolute Despair/ Parabola of Hope
Następny poziom A Promise!? Meden's Capture!!
Ścieżka dźwiękowa Motyw Pipirichi
Miejsce akcji Ruiny Guguchoppy
Zastępcza nazwa White Hot Claw Ciokinna
Tłumaczenie nazwy Straszliwy Szpon w Ruinach Guguchoppy/ Biały z Gorąca Szczypiec Ciokinny
Inna nazwa White Hot Claw Cioking
"Terrible Fang at Guguchoppa Ruins" (z czasem zmienia nazwę na "White Hot Claw Ciokinna") to misja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Ruinki bez Pataponów.png

Tło misji

OpisEdytuj

The sealed scroll you acquired at Karmen Gate Sokshi reveals the strongest single enemy at Guguchoppa Ruins. Go and face the ultimate boss!!
  — Opis misji 
Amatorskie tłumaczenie: "Zapieczętowany zwój, który uzyskałeś w Karmeńskiej Bramie Sokshi ujawnił najsilniejszego, pojedynczego wroga w Ruinach Guguchoppy. Wyrusz i stań twarzą w twarz z ostatecznym bossem!!"
Cioking.png

Cioking

Ciokinna używa owego nasennego oddechu aby wykonać potężne kombinacje ciosów. Pokonaj to, jeśli chcesz zdobyć najwyższej jakości Ciecz!
  — Tłumaczenie opisu misji z poziomu drugiego lub wyższego 

Ta misja to walka z bossem, a konretniej ze znanym nam z części pierwszej Ciokingiem (zwanym w tej cześci gier Ciokinna). Odblokowujemy ją po pierwszym zniszczeniu Bramy Sokshi, niezależnie czy w misji "Absolute Despair" czy w "Parabola of Hope". Misja nie ma żadnego znaczenia fabularnego. Jednak warto ją przejść, bo do pierwszej walki z tym bossem uczymy się używać nowej, a zarazem ostatniej już nieznanej nam piosenki: PataPonDonChaka, czyli oczyszczenia i ochrony przed Efektami Statusu.

Wprowadzony w zachwianie Cioking wyrzuca materiały (ciecze). Zabity wyrzuca Bitewne Jajo Ciokiny (co jest jedyną możliwością na walkę z nią w tej grze) i na poziomie piątym własne. Ponadto, choć bardzo rzadko, wyrzuca bronie rzadkich typów, np. Starożytne czy Niebiańskie, oraz unikatowy Róg Ciokinny (ang. Ciokinna's Horn). Misja ta jest nawiązaniem to misji "Claws of Guchoppa Ruins" z gry "Patapon".

TaktykaEdytuj

  • Obejrzyj artykuł o Ciokingu, by lepiej poznać jego ataki.
  • Na misji tej często panuje burza. Lepiej jej nie przechodzić w tą pogodę, bo pioruny bardzo przeszkadzają w walce z bossami.
  • Cioking dysponuje zarówno dużą wytrzymałością, jak i silnymi atakami, zatem jest bardzo groźny.
  • Jego ataków należy stuprocentowo unikać.
    • Wszystkich można uniknąć piosenką PonPata.
    • Za wyjątkiem Cięcia wszystkich można uniknąć piosenką DonDon.
    • Lepiej używać piosenek DonDon i PonPata, niż ChakaChaka.
    • Gdy osłabnie, zacznie atakować szybciej, przez co mamy mniej czasu na reakcję.
  • Cioking jest dość podatny na Zachwianie.
    • Jeśli wykorzystamy zarówno tą słabość, jak i jego wytrzymałość i uzbroimy się w większości na ten Efekt Statusu, możemy uzyskać bardzo bogate łupy. 
  • Bąbelki Zguby Ciokinga są bardzo niebezpieczne, bo nieuchronnie masakrują grupę żołnierzy. 
  • Jeśli uśpi nas bąbelkami, możemy posłużyć się nową piosenką by obudzić się i uniknąć jego ataku, jednak najlepiej po prostu unikać bąbelków.
  • Cioking otrzymuje zmniejszone obrażenia od Ognia. Jest też odporny na Podpalenie, choć nie stuprocentowo.
  • Natomiast otrzymuje lekko zwiększone od Lodu.