FANDOM

Spiderton
Pająkoton.png
Płeć Mężczyzna
Rasa/Plemię Zigoton
Klasa Kibaton
Sojusznicy Królowa Kharma, Scorpiton, Beetleton, Gorl, Generał Gong (?)
Wrogowie Wszechmocny, plemię Pataponów
Tłumaczenie imienia Pająkoton
Spiderton jest postacią i oficerem pojawiającym się w grze Patapon.
Nacierający Pająkoton.png

Spiderton nacierający na Pataponów

OpisEdytuj

My jesteśmy Mrocznymi i Zigotoni należą teraz do nas!
  — Spiderton do Pataponów 
Spiderton jest jednym z przywódców Zigotonów, którzy oddali się Mrocznemu Królowi Gorlowi i zyskali olbrzymią siłę za cenę swoich dusz. Nie wiadomo, czy przed tym był znaczącym oficerem, czy też został wywyższony poprzez swe oddanie. Mianowany generałem został wysłany, aby zagrodzić Pataponom drogę poprzez Zigotońskie terytorium. Tam musimy zmierzyć się z nim oraz wspierającym go czołgiem.
Generał i Ziggerzank.png

Spiderton obok Ziggerzanka

Ciekawostką jest fakt, że wraz ze Scorpitonem jest jedynym spotykanym przeciwnikiem klasy Oficera, który nie dysponuje żadnymi specjalnymi umiętnościami.

WyglądEdytuj

Spiderton wygląda jak zwyczajny Zigoton. Ujeżdża czerwonego konia o czerwonym siodle. Od innych Zigotonów wyróżnia go charakterystyczna, wielka czapka, wyglądająca jak odwłok pająka. Wystaje z niej osiem długich nóżek, a także zdobi ją wzorek z czerwonych kropek.

CharakterEdytuj

Spiderton miał wyniosły charakter, chętnie walczył sam. Zaufał mocy Ziggerzanka i był przekonany, że z nim samym da radę powstrzymać Pataponów. Miał dość optymistyczne nastawienie, nie żałował swojej decyzji o pakcie z demonami.
Czapka Pająkotona.png

Czapka Spidertona

EkwipunekEdytuj

  • Bronią Spidertona była Ognista Lanca (ang. Fire Lance), zwiększająca jego siłę ataku i umożliwiająca Podpalenie wrogów.
  • Ujeżdżał Silnego Konia (ang. Strong Horse), który zwiększał jego zdrowie, szansę na Trafienie Krytyczne i zadawane obrażenia.
  • Jego charakterystyczna Czapka Spidertona (ang. Spiderton Helm) zwiększała jego Punkty Życia oraz szansę na Trafienie Krytyczne.
    • Jest to jedyny przedmiot, jaki przejmujemy po jego śmierci.

HistoriaEdytuj

Zaraz po zawarciu paktu z demonami Królowa Kharma wysłała Spidertona do obrony Zigotońskiego terytorium, dając mu do towarzystwa demoniczny czołg Ziggerzank. Pewien w moc czołgu generał natychmiast wyruszył i czekał spokojnie na przechodzącą Patapońską armię. Musimy z nim się zmierzyć w misji Across Enemy Territory, której nie da się powtórzyć.
Dwóch generałów i czołg.png

Spiderton i Beetleton obok Ziggerzanka

Podczas walki przybywa również drugi generał, Beetleton, aby zobaczyć, jak się toczy walka. Ten duet wspólnie walczył z Pataponami. Jednak, gdy Ziggerzank wybuchł, Beetleton uciekł, pozostawiając Spidertona samego. Nie wiedząc co zrobić, Spiderton zaszarżował na Pataponów i poległ obok resztek czołgu.

RelacjeEdytuj

  • Spiderton był wiernym sługą królowej Kharmy. Przez jej wolę oddał się demonom.
  • Nie jest pewne, czy Spiderton znał wprost generała Gonga, jako że ostrzegają nas przed Spidertonem już po śmierci Gonga.
  • Zapewne znał też innego generała Zigotonów, Scorpitona.
  • Demonem, któremu oddał duszę był Gorl.
  • Jego bliskim znajomym był Beetleton. Wspólnie walczyli przeciw Pataponom.
    • Spiderton jednak nie miał o nim zbyt wysokiego mniemania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki