Skrzynie info

Wskazówka o najlepszych Skrzyniach

Skrzynie ze skarbami są przedmiotami znajdywanymi w grze Patapon 3 i strukturami w "Patapon 2" i Patapon 3.

Edytuj

Znajduje się w nich bronie lub zbroje, które możemy wykorzystać lub sprzedać. W trójce wyróżniamy 5 rodzajów skrzyń:

  • Drewniana
  • Żelazna
  • Złota
  • Wysadzana klejnotami
  • Wysadzana różowymi klejnotami.

Każda skrzynia ma swój poziom (od 1. do 40.). Decyduje on o tym, jak mocny będzie znaleziony Ekwipunek. Poniżej znajdują się formuły na obliczanie maksymalnego poziomu przedmiotów ze skrzyń.

Drewniana: (poziom skrzyni).

Żelazna: (poziom skrzyni).

Złota: (poziom skrzyni) / 2 + 3

Wysadzana klejnotami: (poziom skrzyni) / 2 + 1 

Z różowymi klejnotami: ??? (Nieznany)

Jako strukturyEdytuj

Skrzynie występują nie tylko jako Przedmioty, które można podnieść, ale także jako struktury.

W Patapon 2 występują wyłącznie w takiej formie. Znajdujemy je
Skrzynka

Skrzynia w "Patapon 2"

na treningach i podczas burzy na Tochira Beach. Stoją one w miejscu przykute do ziemi i musimy je zniszczyć, by wypadł z nich Cud lub inny ważny (lub nieważny, bo takie też się zdarzają i to często) przedmiot.

W Patapon 3 natomiast można znaleźć skrzynie identyczne do tych z poprzedniej części na Poligonie Pataponów podczas Nauki ataków i uników.

Mamy tu jednak również do czynienia z nowymi skrzynkami-strukturami. Mają je przy sobie Gargulce i Elitarne Gargulce. Niezwykle łatwo możemy je zniszczyć, czego oczywiście nie chcemy, więc by ich nie uszkodzić trzeba zabić strażnika gdy unosi się w powietrzu. Tym samym miniboss zniechęca nas do ataku na niego i gdy my próbujemy znaleźć odpowiedni moment, on dręczy nas klątwą i z pomocą innych minibossów (głównie Balrogów) powoli nas wykończa. Wtedy jedynym, rozpaczliwym wyjściem z sytuacji jest poświęcenie skrzynki. Jednak wystarczy,że gdy tylko nas zobaczy wyprowadzimy naładowany atak i jeśli mamy silną armię, to skarb już jest nasz.

Ekwipunek ze skrzynekEdytuj

Drewniana skrzyniaEdytuj

Najczęściej znajdujemy w niej Ekwipunek Zwykły, lecz jest mała szansa na Ekwipunek Magiczny (najczęściej [Pł] i [Pż]). Bardzo mała szansa na Ekwipunek Unikatowy .

Żelazna skrzyniaEdytuj

Zwykle możemy w niej znaleźć lepszy Ekwipunek Magiczny niż w drewnianej skrzyni (np. [Si] oraz [Uz], rzadziej [tr] oraz [do]). Mała szansa na Ekwipunek Unikatowy.  

Złota skrzyniaEdytuj

Najczęściej zawiera Przedmioty Unikatowe, na przykład Hełm Tahli. Mała szansa na Ekwipunek Magiczny (taki jak [Św], [Za], [Do] i [Ld]). Dosyć cenna, zwłaszcza że ma dużo większą szansę na ukrywanie w sobie ekwipunku magicznego z wyższej półki niż skrzynie z klejnotami. Jednakże poziom tych enchantów jest w tym przypadku sporo niższy.

Skrzynia z klejnotamiEdytuj

Często znajdujemy tam Ekwipunek Super Unikatowy. Czasami trafi się też Przedmiot Unikatowy. Może się nam trafić bardzo silny Ekwipunek Magiczny ([Za] i [Wm]). Tę skrzynię otrzymujemy zawsze, gdy pokonamy Arcybiesa.

Skrzynia z różowymi klejnotamiEdytuj

Zwykle zawiera Ekwipunek Super Unikatowy. Mamy bardzo małą szansę na to, że zdobędziemy Ekwipunek Ostateczny. Czasami znajdziemy rozmaity Ekwipunek Magiczny (np. [Bo], [Ni], [Za], [Św], [Me], [Ud], [Wm], [Ld]). Bardzo rzadka, występuje tylko w misjach : Czarny Smok Libera, Smoczątko Hyumitto, Demon Forudo i bardzo rzadko w wyzwaniu Perfekcyjny marsz.

GaleriaEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Skrzynie

  • Skrzynia

    5 wiadomości
    • No i ja. Dwa razy, ale i tak by wyskoczyło coś badziewnego.
    • Według mnie był to albo bug, albo właśnie brakowało miejsca dla skrzyń. No, to chyba można wątek zamknąć... (Ale ze mnie zamykacz! :O)