FANDOM

Ruiny Neogaeen
Ruiny.png
Typ lokacji Ruiny
Poprzednia lokacja (położenie) Klif Ejiji
Następna lokacja Morze Chmur Momokkun
Odpowiednik w "Patapon" Ruiny Gayeen
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Neogaeen Ruins
Podobne miejsca Ruiny Dongary, Ruiny Dachary, Ruiny Manbo, Ruiny Kunekunel, Ruiny Guguchoppy, Ruiny Dogashan
Ruiny Neogaeen to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Dogaeen 2.png

Dogaeen, dzieło mieszkańców Neogaeen i strażnik miasta

OpisEdytuj

Zniszczona, starożytna cywilizacja mówiła, iż stworzyła chodzące głazy dzięki mocy natury.
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji "Awakening in Neogaeen Ruins
Owe ruiny to jedyne co pozostało ze starożytnego miasta Neogaeen. Wybudowała je ta sama cywilizacja co inne miasta na kontynencie Karmenów. Zniszczył je zaś ten sam, nieznany kataklizm. Ruin Neogaeen, ukrytych gdzieś wśród gór obok Klifu Ejiji do dziś broni pradawny strażnik: Dogaeen. Mieszkańcy Neogaeen szczycili się właśnie tym, że potrafili tworzyć niesamowite, żywe maszyny. Nie uratowało ich to jednak przed zagładą.
Neogaeen na Mapie.png

Neogaeen na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Miasto to wybudowano w tym samym stylu co pozostałe. Wznosiły się w nich budowle podparte na kolumnach i wysokie, spiczaste kopuły. Choć w górskim mieście panuje inny klimat niż w np. mieście na pustyni, rosną tam identyczne palmy i krzewy co wszędzie.
Neogaeen na Mapie 2.png

Neogaeen na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Było to typowe miasto starożytnych, bronił go przepotężny strażnik. W mieście (lub jego szczątkach po wymarciu) ukryto piosenkę odwrotu PonPataPonPata. Miasto znakomicie się rozwijało, legendy o ich "chodzących głazach" krążą do dziś. Jednak w końcu wymarło. Strażnik przeżył mieszkańców i pozostał, chroniąc ruiny i ukryte tam tajemnice.

Neogaeen wskazano na Nieotwieralnej Skrzyni (ang. Unopenable Box), przedmiocie ukrytym w futrze Pekkory, potwora żyjącego w górskiej krainie. Plemię Pataponów, szukając śladów swego dziedzictwa, dotarło do owej krainy, upolowało tego stwora, odnalazło tajemniczy przedmiot. Kierując się nim wróciło w okolice Klifu Ejiji i odnalazło pozostałości Neogaeen. Tam czekał na nich strażnik, gotów do walki z obcymi. Jednak poznanie piosenki PonPata przygotowało Pataponów do walki z Dogaeenem. Owa walka toczy się w misji "Awakening in Neogaeen Ruins".

MisjeEdytuj

W Ruinach Neogaeen rozgrywa się tylko jedna misja, niefabularna:

Awakening in Neogaeen Ruins/ Dogaeen, the God of NatureEdytuj

Starcie z Dogaeenem, dziełem i strażnikiem mieszkańców Neogaeen. Misja ta zostaje odblokowana na Mapie Świata po zdobyciu Nieotwieralnej Skrzyni w misji "Ewe and Bunnies at Bryun Snowfield". Przy pierwszym przejściu odbywa sie na niej nauka piosenki uniku PonPata. Można ją też powtarzać w Paraget dzięki Bitewnemu Jaju (ang. Battle Egg). Zdobywa się też na niej Bitewne Jajo innego stwora, Gaeena.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki