FANDOM

Ruiny Mrocznego Pałacu
Ruiny.png
Typ lokacji Ruiny
Poprzednia lokacja Wulkan Bovo
Następna lokacja Zigotońskie państwo
Odpowiednik w "Patapon 2" (Brak)
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Dark Palace Ruins (?)
Podobne miejsca Ruiny nieznanej nazwy, Ruiny Lostdon, Ruiny Knell, Ruiny Gayeen, Ruiny Guchoppy
Ruiny Mrocznego Pałacu (nazwa dokładnie nieznana) to lokacja w grze "Patapon".
Shooshookuru.jpg

Shooshookle, strażnik dawnego Mrocznego Pałacu, a dziś jego ruin

OpisEdytuj

Nie wiadomo dokładnie, czy w miejscu tym znajdowało się kiedyś miasto, czy też są to ruiny wyłącznie tajemniczej budowli, zwanej jako Mroczny Pałac. Nie wiadomo też, czy mieszkali tu Pataponi, czy też inna cywilizacja. Oczate plemię nie zadawało się z siłami mroku, zatem wątpię, by to oni wybudowali Mroczny Pałac. Najprawdopodobniej jego twórcami byli wrogowie Pataponów, zaś ci pokonali twórców Pałacu i zniszczyli go. Dziś wśród ruin na ofiary czyha Shooshookle, olbrzymia roślina, będąca niegdyś obrońcą Mrocznego Pałacu.
Model Mrocznego Pałacu.png

Model Mrocznego Pałacu, przedmiot ukazujący dawny wygląd tego miejsca

WyglądEdytuj

Wygląd tych ruin wskazuje na to, że dawniej Mroczny Pałac mógł stać w mieście (wyglądają one jak ruiny innych starożytnych miast). Wszędzie wznoszą się kolumny (wciąż z pozostałościami dawniej podtrzymywanych stropów), z których niektóre są złamane. Poza kopułami z rzadka stoją wysokie, spiczaste kopuły. Wśród pozostałości budynków i ścian rosną wysokie palmy o okrągłych liściach oraz ostrolistne krzewy. Wszędzie panuje fioletowa barwa, nadająca mroczny, ponury klimat. W oddali widać zbocza gór.
Mroczny Pałac na Mapie.png

Mroczny Pałac na Mapie Świata przed odkryciem

HistoriaEdytuj

Mroczny Pałac mógł stać samotnie lub w środku miasta. Możliwe, że wszelkie kolumny i kopuły były tylko elementami jego kondygnacji. Nieznani są jego twórcy; raczej nie byli nimi Pataponi, ponieważ nie sympatyzują oni z mrokiem. Wątpliwe również, aby Mroczny Pałac miał tych samych twórców co Gayeen. Najprawdopodobniej były to budowle dawnych Zigotonów bądź cywilizacji Aach-Och. Tak czy owak Mroczny Pałac został zrównany z ziemią, zapewne przez Pataponów. Wśród ruin pozostała tylko roślina Shooshookle, hodowana w ogrodach Mrocznego Pałacu jako jego strażnik. Gnany drapieżnymi instynktami potwór zabijał wszystko, co wtargnęło do ruin.

Nie wiadomo, skąd wziął się przy Shooshookle'u Patapoński Cud Burzy (ang. Storm Miracle); zapewne gdy upadali starożytni Pataponi, ukryli przy nim Cud, aby jednocześnie polując strzegł go. Co więcej, Mroczny Pałac uwieczniono na modelu, który w niewyjaśniony sposób znalazł się przy młodszym krewniaku Shooshookle'a, Shookle'u. Najprawdopodobniej ukryła go tam Zigotońska królowa Kharma.

Gdy Pataponi pokonali Shookle'a, zdobyli Model Mrocznego Pałacu (ang. Dark Palace Model), który ukazał im drogę do jego ruin. Tam na potencjalne ofiary czekał mieszkaniec i obrońca ruin; Shooshookle. W misji "Dark Palace Guardian" toczy się starcie z miejscowym potworem. Walkę z nim można powtarzać w nieskończoność.
Mroczny Pałac na Mapie 2.png

Pałac na Mapie Świata po odkryciu

MisjeEdytuj

Na terenach tych ruin toczy się akcja tylko jednej misji, niezwiązanej z fabułą:

Dark Palace Guardian/ Insatiable ShooshookleEdytuj

Starcie z bossem; tytułowym mieszkańcem oraz obrońcą tajemnic ruin, Shooshookle'em. Jest to już ostatnia w grze (ale nie najtrudniejsza) walka ze starożytnym strażnikiem. Główną nagrodą za pokonanie rośliny jest Cud Burzy (ang. Storm Miracle); przydatny, ale w chwili zdobycia mało użyteczny. Walkę z Shooshookle'em odblokowuje się po zabiciu Shookle'a po raz pierwszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki