FANDOM

Ruiny Manbo
Ruiny Manbo.png
Ruiny Manbo w typowych dla nich opadach śniegu
Typ lokacji Ruiny
Poprzednia lokacja (położenie) Jezioro Kochikachi
Następna lokacja Parów Tink
Odpowiednik w Patapon (Brak)
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Manbo Ruins
Podobne miejsca Ruiny Dongary, Ruiny Dachary, Ruiny Neogaeen, Ruiny Kunekunel, Ruiny Guguchoppy, Ruiny Dogashan
Ruiny Manbo to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Ruinki bez Pataponów.png

Bez opadów śniegu Ruiny Manbo wyglądają identycznie co inne ruiny miast

OpisEdytuj

Stado czysto zamrożonych Manbothów odkryto w głębi zimnych Ruin Manbo. Jak mówi opowieść, ci strażnicy mieli za zadanie bronić Jeziora Kochikachi w całej wieczności!
  — Tłumaczenie opisu misji Primordial Fangs in Manbo Ruins 
Są to ruiny po starożytnym mieście Manbo, ukrytym gdzieś na wybrzeżu Jeziora Kochikachi. Było to jedno z wielu miast starożytnej cywilizacji, zamieszkującej dawno temu kontynent Karmenów. Zostało opuszczone i zniszczone w tym samym czasie co inne. Nazwa owego miasta pochodzi od nazwy gatunku Manbothów. Jedna tych pierwotnych istot, wytrenowana, została strażnikiem miasta. Ów strażnik, Manboroth, do dziś strzeże ruin i ukrytych w nich tajemnic.
Manboroth 2.png

Manboroth, starożytny strażnik Manbo

WyglądEdytuj

Manbo wyglądało tak samo co inne miasta wykonane przez starożytną cywilizację, zachowało się również tak samo. Panuje tam cichy i odludny klimat. Ruiny ostrych kopuł i podpieranych wysokimi kolumnami budynków porastają krzewy liściaste oraz wysokie drzewa, podobne do palm.

Manbo na Mapie.png

Manbo na Mapie Świata przed odkryciem

W ruinach tych często pada śnieg i wieje porywisty wiatr. Leżą one w końcu na skraju lodowych krain.

HistoriaEdytuj

Tak samo, jak we wszystkich innych miastach w Manbo ukryto kilka skarbów, ważnych dla Pataponów: w szczególności piosenkę Naładowania Sił PonPonChakaChaka. Strażnikiem miasta stał się Manboroth, przepotężny Manboth, odkryty gdzieś w Jeziorze Kochikachi. Jednak nawet tak przepotężny strażnik nie potrafił uchronić miasta przed zagładą...

Manbo na Mapie 2.png

Manbo na Mapie świata po odkryciu

Gdy plemię Pataponów szukało wskazówek o swoim dziedzictwie, wyruszyli do pradawnego Parowu Tink, gdzie spotkali Złotego Hoshipona. Owa gwiazdka ofiarowała im przedmiot, podkradziony Czarnej Hoshipon: Czarną Gwiazdę (ang. Black Star). Ten magiczny przedmiot ukazał Pataponom drogę do Ruin Manbo. Od tej pory w ruinach można toczyć walki z Manborothem, wpierw nauczywszy się piosenki PonPonChakaChaka. Walka ta toczy się w misji Primordial Fangs in Manbo Ruins.

MisjeEdytuj

W Ruinach Manbo toczy się tylko jedna misja, niefabularna:

Primordial Fangs in Manbo Ruins/ Ancient Guardian ManborothEdytuj

Starcie z Manborothem, strażnikiem Manbo. Możliwość przechodzenie jej pojawia się po przejściu misji Shining Star and Black Star. Przy pierwszym przechodzeniu tej walki z bossem zdobywana jest piosenka PonPonChakaChaka i odbywa się jej nauka. Pokonany na poziomie trzecim Manboroth wyrzuca Czapkę Kampona (ang. Kampon's Cap), przedmiot odblokowujący cenną minigrę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki