FANDOM

Ruiny Kunekunel
Ruiny.png
Typ lokacji Ruiny
Poprzednia lokacja Oaza Ekkora
Następna lokacja Dżungla Menkame
Odpowiednik w "Patapon" Ruiny Knell
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Kunekunel Ruins
Podobne miejsca Ruiny Dongary, Ruiny Dachary, Ruiny Neogaeen, Ruiny Manbo, Ruiny Guguchoppy, Ruiny Dogashan
Ruiny Kunekunel to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Dokaknel w Ruinach.png

Dokaknel, starożytny strażnik Kunekunel

OpisEdytuj

Odnalazłeś starożytne ruiny będące darem bogów pustyni! Wielki Patapon musi teraz stanąć twarzą w twarz ze strażnikiem, który wygrał wiele bitew od starożytnych czasów!
  — Tłumaczenie opisu misji "Defenders of Kunekunel
Dawno temu te ruiny były miastem zwanym Kunekunel. Zapewne było to jedno z wielu starożytnych miast, zamieszkiwanych przez cywilizację niegdyś zamieszkującą cały kontynent. Położone w piaskach Pustyni Moakan wzięło swą nazwę od Kuneli (lub na odwrót), rodziny pustynnych potworów, z których jeden został wybrany na strażnika owego miasta, mającego chronić je od wszelkich napaści. Dziś strażnik Dokaknel strzeże już tylko pamięci pozostałych ruin i sekretów ukrytych tam.
Kunekunel na Mapie.png

Kunekunel na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Kunekunel w przeszłości wyglądało tak samo jak inne starożytne miasta, zachowało się również tak samo. Stały w nim liczne budynki zwieńczone spiczastymi kopułami lub podparte wysokimi kolumnami, dziś stojącymi nago niczym pnie drzew. W oddali widać wzniesienia, zapewne wydmy. Wśród pozostałości budowli rosną palmy oraz niewielkie krzewy. W całych ruinach panuje mroczny klimat, spod zachmurzonego nieba nie widać jego błękitu.
Kunekunel na Mapie 2.png

Kunekunel na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Kunekunel zapewne było typowym miastem, w którym ukryto trochę bezcennych dla Pataponów skarbów i na straży postawiono olbrzymiego strażnika. Choć wybudowano je na pustyni, nie zostało zasypane piaskiem ani nie zdarzają się w nim burze piaskowe. Możliwe, że za jego ochronę od klimatu odpowiadał Cud Burzy Juju, który stanowił największy skarb mieszkańców miasta. Nieraz walczył on za swoich panów i zawsze wygrywał. Jednak ani strażnik, ani cud nie uratował Kunekunel od zagłady, do dziś nieznanej i niewyjaśnionej.

Gdy plemię Pataponów pokonało Karmeńskiego generała Hukmena odnalazło ukryty przy nim przedmiot, Graniaste Koło (ang. Square Wheel), które wskazało im ukryte na pustyni ruiny. Tam czekają na nich starożytne skarby, jednak ukryte przy przepotężnym Dokaknelu, niemającym zamiaru je po prostu oddać. Walka o odzyskanie starożytnego dziedzictwa toczy się w misji "Defenders of Kunekunel", którą można powtarzać w nieskończoność.

MisjeEdytuj

W Ruinach Kunekunel toczy się akcja tylko jednej misji, niefabularnej.

Defenders of Kunekunel/ The Great DokaknelEdytuj

Starcie z bossem, jakim jest Dokaknel, strażnik starożytnego Kunekunel. Misja ta pojawia się na Mapie Świata po odnalezieniu Graniastego Koła w misji "Hukmen the Staffbearer". Można na niej zdobyć Cud Burzy Juju, zapewniajacy jednocześnie deszcz i sprzyjający wiatr, ale dopiero po zabiciu Dokaknela poziomie trzecim. Poza tym misję tą można powtarzać w Paraget dzięki Bitewnemu Jaju (ang. Battle Egg) Dokaknela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki