FANDOM

Ruiny Knell
Ruiny.png
Typ lokacji Ruiny
Poprzednia lokacja (położenie) Pustynia Tamaran
Następna lokacja Bagno Sitoto
Odpowiednik w Patapon 2 Ruiny Kunekunel
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Knell Ruins
Podobne miejsca Ruiny nieznanej nazwy, Ruiny Lostdon, Ruiny Gayeen, Ruiny Guchoppy, Ruiny Mrocznego Pałacu
Ruiny Knell to lokacja w grze Patapon.
Dokaknel w Ruinach.png

Dokaknel, strażnik starożytnego Knell, oraz ukrytych w nim skarbów

OpisEdytuj

Miejsce, w którym przechowywane są boskie artefakty, zostało odkryte w pustyni! Oto starożytny, zaprawiony w bojach strażnik wyczekuje nieznanego mu Patapońskiego boga!
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji Guardian of Knell 
Owe ruiny to pozostałości po starożytnym mieście Knell. Wybudowane w piaskach Pustyni Tamaran i zamieszkiwane przez Pataponów, zostało zniszczone przez straszliwy kataklizm. Jedyne co ocalało, to ukryte tam do dziś skarby... oraz starożytny obrońca miasta: potężny Kunel zwany Dokaknel.
Knell na mapie.png

Knell na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Knell zostało wybudowane tak samo jak inne starożytne miasta (co wskazuje na wspólnych mieszkańców). Choć położone w zupełnie innej strefie klimatycznej niż inne, zachowało się i wygląda tak samo jak inne. Wśród pozostałości ścian wznoszą się podpierające już tylko niebo kolumny, oraz z rzadka stojące spiczaste kopuły. Wśród tych ruin rosną wysokie palmy o grubych pniach i okrągłych lisciach. Od czasu do czasu rosną też niskie krzewy. W oddali widać zbocza gór (a może wydm). W całych ruinach panuje ponury, dość mroczny klimat. Wszystko ma ciemną, fioletową barwę.
Knell na mapie 2.png

Knell na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Knell było jednym ze starożytnych miast, jakie zamieszkiwali dawni Pataponi (których cywilizacja była wówczas w swym złotym okresie). Rozwinęło się wysoko, pomimo położenia na jałowej pustyni. Mogło być przystankiem, umożliwiającym podróżnym przekraczanie Opłakanej Pustyni. Jego obrońcą został pustynny potwór z rodziny Kuneli, olbrzymi robal Dokaknel. Jednak pewnego dnia nadszedł straszliwy kataklizm, który zniszczył wszystko (mogło to być dzieło diabła Gorla). Wśród ruin pozostały tylko ukryte tam skarby... oraz ich strażnik Dokaknel. Nieraz dowodził on swej wierności, walcząc z intruzami.

W końcu jednak Pataponi rozpoczęli poszukiwania śladów swego pradawnego dziedzictwa. Jednym ze znalezionych artefaktów był Zakurzony Kryształ (ang. Dusty Crystal), ukryty w piórach ptaka Momoti przez ocalałych z kataklizmu, by ich potomkowie mogli odnaleźć dziedzictwo z przeszłości. Kryształ umożliwił Pataponom odnalezienie ruin Knell. Jednak tamtejszy strażnik Dokaknel przyzwyaczaił się już do walki ze wszystkim, co przybywa do ruin, zatem nie zamierza oddać ruin bez walki... Starcie z Dokaknelem toczy się w misji Guardian of Knell, którą powtarzać można w nieskończoność.
Ołtarzyk w ruinach.png

Ołtarzyk, w którym ukryto piosenkę PonPata

MisjeEdytuj

W Ruinach Knell toczy się akcja tylko jednej misji, dodatkowej, niezwiązanej z fabułą:

Guardian of Knell/ Great DokaknelEdytuj

Starcie z bossem: strażnikiem tych ruin, Dokaknelem. Pojawia się ono na Mapie Świata, odkąd na polowaniu w Oazie Heave Ho ubity zostanie Momoti. Znaleziony przy ptaku Piaszczysty Kryształ odblokowuje ukrytą lokację. Do walki ze strażnikiem Knell poznaje się najważniejszy skarb tego miejsca: piosenkę ucieczki PonPataPonPata.  Misję tą można powtarzać na coraz wyższych poziomach w nieskończoność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki