FANDOM

Ruiny Guchoppy
Ruiny
Typ lokacji Ruiny
Poprzednia lokacja Wąwóz Manten
Następna lokacja Dzikie Ziemie Doyon
Odpowiednik w Patapon 2 Ruiny Guguchoppy
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Guchoppa Ruins
Podobne miejsca Ruiny nieznanej nazwy, Ruiny Lostdon, Ruiny Knell, Ruiny Gayeen, Ruiny Mrocznego Pałacu
Ruiny Guchoppy to lokacja w grze Patapon.
Cioking

Cioking, starożytny strażnik tajemnic Guchoppy

OpisEdytuj

Cóż za sekret ukryty jest w starożytnych ruinach ukazanych przez czarną gwiazdę? Możemy się nigdy nie dowiedzieć, dopóki olbrzymi znak szczypca potwierdza pogłoski o bezlitosnym, krwiożerczym strażniku chroniącym tej tajemnicy.
  — Tłumaczenie opisu misji Claws of Guchoppa Ruins 
Owe ruiny to pozostałości starożytnego miasta Guchoppa. Położone są na pustkowiach (zapewne w pobliżu Wulkanu Bovo). Wieki temu Guchoppę zamieszkiwali Pataponi, ale została zniszczona przez straszliwy kataklizm (który doporowadził do upadku całej cywilizacji). Do ruin zapewne wielu próbowało zaglądać (leżą one na terenie kraju Zigotonów), jednak wszystkich ciekawskich zabijał Cioking, wielki strażnik sekretów Guchoppy.
Guchoppa na mapie

Guchoppa na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Guchoppa wybudowana została w tym samym stylu co inne Patapońskie miasta, zachowała się tak samo. Z budynków pozostały tylko kolumny i resztki ścian tuż nad ziemią. Poza tym wznoszą się też wysokie kopuły, prawdopodobnie świątyń. Wśród kamiennych zgliszczy rosną krzewy i wysokie palmy o okrągłych liściach. Cały teren ma ponurą, fioletową barwę, nadającą mu dość mroczny klimat. W oddali widać zbocza gór.
Guchoppa na mapie 2

Guchoppa na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Dawno temu Guchoppa była jednym z miast, które wybudowali Pataponi. Miała zapewne związek z miastem na innym kontynencie, Guguchoppą. Guchoppę wybudowano na pustkowiach, jednak rozwijała się dobrze. Jej mieszkańcy jako strażnika swych skarbów powołali Ciokinga, wielkiego, wulkanicznego kraba z Wulkanu Bovo (obok którego Guchoppa mogła się znajdować). Jednak dla miasta nadszedł koniec. Zniszczył je potężny kataklizm wywołany przez diabła Gorla, tak samo jak inne miasta całej rasy. Ocalali ukryli pod pieczą Ciokinga swój najważniejszy skarb: Cud Trzęsienia Ziemi. Teren, na którym leżało miasto, zagarnęli Zigotoni i zaliczyli do swego państwa. Zapewne nieraz próbowali znaleźć Patapońskie dziedzictwo. Jednak blizny i bronie w pancerzu Ciokinga świadczą, że nieraz ochraniał zabytki przed złodziejami.

Podczas Patapońsko-Zigotońskiego konfliktu Pataponi na różne sposoby poszukiwali swego starożytnego dziedzictwa. Jednym z miejsc poszukiwań był święty Wąwóz Manten. Tam (w misji Search for a Lucky Star) upolowali Picheeka, ptaszysko interesujące się błyszczącymi przedmiotami. Z jego brzucha wydostał się pożarty Złoty Hoshipon. Gwiazdka zagadała Pataponów i wdzięczna za ratunek i ich uwagę ofiarowała im Czarną Gwiazdę (ang. Black Star); przedmiot, ukazujący ruiny Guchoppy. Tam na Pataponów czeka poszukiwane dziedzictwo... Oraz jego strażnik. Starcie z nim toczy się w misji Claws of Guchoppa Ruins. Walkę z obrońcą Guchoppy można powtarzać w nieskończoność.

MisjeEdytuj

Na terenie Ruin Guchoppy toczy się akcja tylko jednej misji, niefabularnej (niepowiązanej z fabułą):

Claws of Guchoppa Ruins/ Claws of CiokingEdytuj

Walka z obrońcą skarbów Guchoppy, Ciokingiem. Choć według fabuły jako pierwsza powinna zginąć jego krewniaczka, wygraną walkę z nim można stoczyć wcześniej niż przewidzieli twórcy. Misja ta odblokowuje się, gdy w misji Search for a Lucky Star uratujemy Złotego Hoshipona i posłuchamy go. Aby jednak spotkać Picheeka (oprawcę Hoshipona) trzeba powstrzymać deszcz... Przy pierwszym pokonaniu Ciokinga zdobywa się Cud Trzęsienia Ziemi. Jednak nie jest on łatwe; Cioking miewa opinię najpotężniejszego bossa w grze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki