FANDOM

Ruiny Dachary
Ruiny Dachary.png
Ruiny Dachary w typowej dla nich mgle
Typ lokacji Ruiny
Poprzednia lokacja Pustkowie Gangoro
Następna lokacja (położenie) Kotlina Boyayan
Odpowiednik w "Patapon" (Brak)
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Dachara Ruins
Podobne miejsca Ruiny Dongary, Ruiny Neogaeen, Ruiny Manbo, Ruiny Kunekunel, Ruiny Guguchoppy, Ruiny Dogashan
Ruiny Dachary to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Ruinki bez Pataponów.png

Bez pokrywającej je mgły Ruiny Dachary niczym się nie charakteryzują

OpisEdytuj

Są to pozostałości starożytnego miasta Dachara. Tak samo, jak w przypadku innych miast nie wiadomo, co przyniosło zagładę. Ukryte są one (bądź przejście doń) wśród mgieł Kotliny Boyayan i tak samo jak owe pustkowie, ruiny te nieustannie przykrywa mgła. Jego mieszkańcy jako strażnika postawili przepotężnego potwora: Darantulę. Ów strażnik przeżył liczne potyczki, a nawet wymarcie Dachary i do dziś broni ukrytych w ruinach starożytnych skarbów przed wszystkim, co się zbliży.
Niewidoczny Darantula.png

Darantula, ledwie widoczny we mgle

WyglądEdytuj

Dachara została wybudowana w takim samym stylu co inne miasta i wygląda tak samo. Identycznie również się zachowała. Tak samo z morza ruin wystają szczątki kolumn i kopuł. Rosną tam podobne do palm drzewa i niewielkie krzewy.
Tarantula.png

Darantula widoczny w deszczu

HistoriaEdytuj

Dachara prawdopodobnie nie odróżniała się niczym od wielu innych starożytnych miast. Tak samo jak innych, pilnował go strażnik Darantula. Jego blizny wskazują, że miastu nieraz groziło zagrożenie. Mieszkańcy bez wątpienia ufali mu, albowiem ukryli przy nim skarb przechowywany w Dacharze: Cud Ochrony Juju (ang. Duck and Cover Juju). Gdy jednak przyszła zagłada miasta, strażnik nie potrafił go uchronić. Dachara wymarła, pozostał tylko Darantula, wiernie broniący powierzonych mu sekretów.

Jednak pamięć o Dacharze została odzyskana, gdy plemię Pataponów, po powrocie do kontynentu przodków odnalazło starożytną Poplamioną Błotem Mapę (ang. Mud-Stained Map), ukrytą przy dzikim i trudnym do złapania Zubatto. Zabicie tego stworka i podniesienie mapy, jaką wyrzuca odblokowuje Pataponom Ruiny Dachary na Mapie Świata, w których od tej pory można toczyć walki z Darantulą w celu uzyskania pilnowanych przezeń skarbów.

MisjeEdytuj

W Ruinach Dachary rozgrywa się tylko jedna misja (niefabularna):

Guardian of the Unexplored Dachara Ruins/ Poison Skewer Beast DarantulaEdytuj

Misja polegająca na starciu ze starożytnym strażnikiem Dachary, Darantulą. Z jakichś powodów odmawia Pataponom wstąpienia do tych ruin. Misja ta pojawia się po zabiciu Zubatto na Górze Gonrok i uzyskaniu mapy, jaką ów zwierzak wyrzuca. Wówczas na Mapie Świata pojawia się ta lokacja. Przechodząc ją na wyższym poziomie można uzyskać Cud strzeżony przez potwora. Misja ta jest powtarzana także w Bitewnym Jaju (ang. Battle Egg) Darantuli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki