FANDOM

Rappata (Rappapa) jest zwierzęciem łownym z gry "Patapon 2: DonChaka".
Rappat.png

grupa Rappat - jeden z nich nie schował się w trawie.

OpisEdytuj

Rappata, to uroczy, króliczko-podobny stworek, który prawdopodobnie jest Patapońskim odpowiednikiem zająca lub królika. Pojawia się on w "Patapon 2" na Lodowym Polu Bryun, gdy nie pada śnieg i na Plaży Tochira, gdy nie pada deszcz. Wspominany jest też w "Patapon 3", gdzie na jednej z możliwych do kupienia statui (u Srebrnego Hoshipona) widać Rappaty.
Pyopyo.jpg

Pyopyo- Rarepon wzorowany na króliku, możliwie że na Rappapie

Pyopyo a RappataEdytuj

Nie jest to pewne, ale możliwe, że Rarepon Pyokola i Pyopyo (a co za tym idzie- Pyokorider) przedstawia nie królika, a Rapattę. Może to potwierdzić kolor jego uszu oraz lekko podobna nazwa. Jednak Pyopyo pojawia się już w pierwszym "Patapon", a Rappata dopiero w dwójce. Prawdopodobnie Rappata został opracowany na bazie Pyopyo.
Królinio.png

Rappaty ukryte w trawie

ZachowanieEdytuj

Rappata jest stworzeniem bardzo płochliwym; chowa się w trawie, a gdy my podejdziemy, lub go zaatakujemy albo trawa zacznie płonąć wyskoczy i kicając ucieknie. Często przystaje w miejscu, stojąc tak strzyże uszami i rozgląda się płochliwie. Pojawiają się pojedynczo, czasem w parach, a nawet w grupach.
Kicukic.png

Uciekające Rappaty

WystępowanieEdytuj

Rappaty pojawiają się tylko w czystą pogodę na dwóch polowaniach:

PolowanieEdytuj

Rappata jest trudny do upolowania; będąc stworzeniem bardzo niewielkim trudno go trafić atakiem dystansowym, a gdy tylko podejdzie żołnierz do walki wręcz, nasz zwierzaczek ucieknie szybkimi podskokami. Gdy na niego polujemy, najlepiej jest płoszyć je, aż zbiją się w małą grupę, a potem z daleka zaatakować gradem strzał dużego oddziału Yumiponów.

ŁupyEdytuj

Zabite Rappaty wyrzucają Materiały lub Ka-Ching. Materiałami są skóry lub warzywa. Niestety, marnej jakości, dlatego na jednym polowaniu muimy zabić wiele Rappat, by się nam opłacało.

  • Ka-Ching
  • Skóra Berera (ang. Berara Hide, skóra poziomu pierwszego)
  • Skóra Gotsutsu (ang. Gotsutsu Hide, skóra poziomu drugiego)
  • Oczata Kapusta (ang. Eyeball Cabbage, warzywo poziomu pierwszego)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki