FANDOM

Punkty życia są ważnym elementem każdej gry z serii Patapon    

Opis Edytuj

HPBar

Mierniki punktów życia w Patapon 2

Punkty życia są bardzo ważne! Kiedy zejdą do 0 to nasz Patapon zakończy swój żywot. Bez znaczenia, w jaki sposób otrzymamy decydujące obrażenia - czy zostaniemy zmiażdżeni przez Manbotha, czy trafieni przez piorun. Miernik punktów życia znajduje się w lewym górnym rogu. Pokazuje ilość tylko żywych jednostek, tzn. Jeżeli posiadamy dwa Dekapony z 300 punktów życia każdy, i dwa zginą, zaś trzeci nie otrzyma obrażeń, pasek życia nie opadnie. nasz Patapon zostanie trafiony atakiem, nad jednostką pokażą się zadane jej obrażenia. W przypadku trafienia krytycznego Pokaże się również czerwona obwódka. 

Punkty życia wrogówEdytuj

Cyclops 2

Cyklop i jego miernik PŻ.

W większości przypadków nie widzimy miernika PŻ wroga. Każdy wróg ma określone punkty życia, które są zależne także od jego ekwipunku. Tylko w Patapon 3 widzimy mierniki PŻ bossów i Mrocznych Bohaterów, lecz tych drugich tylko w kontrach. Tak samo jak u Pataponów jeżeli punkty życia bossa/wroga spadną do 0 umiera on bez względu na rozmiar i siłę.

Śmierć BohateraEdytuj

Jeżeli Hero lub Uberhero umrze odrodzi się bez pomocy przyzwania po kilku sekundach. Co śmierć oczekiwanie na odrodzenie rośnie o 5 sekund. W Patapon 2 zwiększa się ono tylko o pięć sekund, lecz w trzeciej części gry aż dwadzieścia. Oczywiście są wyjątki! Jeżeli Boss nas pożre to nasz bohater się nie odnowi. To samo jest na przykład kiedy Goruru poświęci nas piorunowi lub Centura zadźga nas swoim kolcem . Także jak dowiemy się przed walką w Jaskini Męstwa nie można odrodzić się w lochach, czyli podczas walk z arcybiesami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki