Przyzwania z Patapon 3 zastępują Cuda z Patapon i Patapon 2. Łącznie jest ich dziewięć w tym jeden porzucony projekt.

YarigamiEdytuj

Yarigami1.gif

Yarigami

Sutra ta przyzywa Yarigamiego, który zadaje regularne obrażenia, Im więcej bębnisz, tym potężniejszy będzie efekt końcowy!
  — Opis w grze 

Yarigami to przyzwanie, podczas którego trwa atak PonPon (wyjątkiem jest naładowana obrona charibasy, obrona Grenburra, nał. atak Piekrona oraz nał. atak Pingreka). Na sam koniec wyrzucone zostają z wielką siłą sześć włóczni, które szybko zabijają wroga. Nazwa pochodzi od Yaripona.

Można go dostać po pierwszej próbie (wygranej lub przegranej) w Jaskini Męstwa, jednak trzeba powiedzieć Shakaponowi, że nie zgubiło się żadnej skrzyni.
Yarigami Sutra00:28

Yarigami Sutra

Soundtrack przyzwania Yarigami

TategamiEdytuj

Tategami.gif

Tategami

Sutra ta przyzywa Tategamiego, który odpycha przeciwników. Śpiewaj z potężnym Djinnem, żeby odepchnąć wrogów od pierwszej linii!
  — Attribution 

Tategami to przyzwanie aktywujące pieśń ChakaChaka. Z każdym wybiciem przycisków tarcza przesuwa się do przodu, odpychając i odbierając życie wrogom, oraz aplikując efekty statusu takie jak zachwianie lub przewrócenie. Bardzo przydaje się na kontry. Nazwa pochodzi od Tatepona. Można zdobyć Tategamiego na misji Pierwszy Światowy Zlot Hoshiponów lub za dziesięć Gwiezdnych Okruchów w sklepie Srebrnego Hoshipona.

Tategami sutra00:29

Tategami sutra

Soundtrack przyzwania

SoragamiEdytuj

Soragami.png

Sutra ta przyzywa Soragamiego, pana burzy i wichru. Każde dobrze wyliczone uderzenie przywołuje piorun, który trafia wroga.
  — Opis w grze 
Piorun Soragami.png

Piorun sprowadzany przez Soragami

Soragami to przyzwanie, które wywołuje zmianę pogody na burzę z piorunami. Sutra ta ciska piorunami za każdym razem, gdy dobrze zostanie wybębniony rytm. Trafia wrogów, a niektóre pioruny także przyjaciół, tak więc nie poleca się armii słabo uzbrojonej przeciwko zachwianiu i podpaleniu. Patapony wykonują w międzyczasie komendę PonChaka—PonPon, co bardzo przydaje się Cannogabangowi, oraz innym klasom, które wymagają naładowanego ataku do aktywacji Trybu Bohatera.

Do kupienia w sklepie Srebrnego Hoshipona, kiedy drużyna ma rangę "Liga w trójkach", za sto gwiezdnych okruchów.

Soragami Sutra00:28

Soragami Sutra

YamagamiEdytuj

Sutra ta przyzywa Yamagamiego, który przynosi chaos. Każde uderzenie zwiększa aktywność wulkanu.
  — Opis w grze 
To przyzwanie tworzy olbrzymi wulkan, który wyrzuca z siebie ogniste kule lub meteory oraz podpala grunt pod nogami przeciwników ORAZ sojuszników, aplikując wszystkie efekty statusu. Osoby używające tej Sutry na
Yamagami.png

Yamagami

kontrach są niezbyt lubiane. Zwykle aktywują ją zbyt często; nazywa się ich "Yamaspamerami". Nazwa pochodzi od słowa "yama" (jap. góra).

Do kupienia w sklepie Srebrnego Hoshipona, kiedy drużyna ma rangę "Liga w czwórkach" za sto dwadzieścia gwiezdnych okruchów.

Super YarigamiEdytuj

Jest to ulepszona forma Yarigamiego. Trzyma dwie wielkie wyrzutnie rakiet pod pachami. Wyrzuca dwanaście włóczni. Do kupienia w sklepie Srebrnego Hoshipona, kiedydrużyna ma rangę "Otwarta Liga 1", za pięćset gwiezdnych okruchów.
Super Yarigami.jpg

Super Yarigami

Super TategamiEdytuj

Ulepszony Tategami. Zamiast tarczy przyzywa wielką fortecę. Spycha dalej i silniej. Do kupienia w sklepie Srebrnego Hoshipona, kiedy drużyna ma rangę "Otwarta Liga 2", za 500 gwiezdnych okruchów.
Super Tategami.jpg

Super Tategami

Super SoragamiEdytuj

Ulepszona wersja Soragami. Przywołuje ona więcej piorunów które zadają większe obrażenia
Super Soragami.jpg

Super Soragami

Super YamagamiEdytuj

Ulepszony Yamagami. Przywołuje wielką lewitującą górę z wulkanami w środku, z czego trzy plują lawą i płonącymi głazami. Podobny do Trybu Herosa Oohoroca.
Super Yamagami.jpg

Super Yamagami

Jak zdobyć?Edytuj

Grę zaczynamy bez sutr. Potem przed Jaskinią Męstwa dostaniemy Yarigami. Wraz z fabułą, jeśli dobrze traktujemy innych, zdobywamy następne. Np. podczas misji "Pierwszy światowy zlot Hoshiponów" otrzymamy sutrę Tategami. Pozostałe można kupić w sklepikach Hoshiponów za Gwiezdne Okruchy. Jednak żeby te pozostałe zdobyć trzeba dużo grać w misje na multiplayer np.Kontry lub Misje fabularne.

Lista kombinacji przyciskówEdytuj

Tak jak w każdym przyzwaniu musimy wciskać przyciski po to by efekt końcowy był jak najlepszy, lub żeby otrzymać bardzo wysoki wynik. Poniżej są podane kombinacje klawiszy dzięki którym możemy otrzymać maksymalny wynik (9.999.999.999!), dzięki czemu otrzymujemy najlepszy efekt końcowy.

A oto i kombinacje klawiszy dla:

*→

Przyzwania YarigamiEdytuj

Kolejność Przyciski
1 □→→→→→→→
2 □□×○→→→→
3 △×× □→→→→
4 □→→□ □→→
5 □○○ □○○
6 □○○ □○○
7 □□□○→→→→
8 □ ○ □ ○
9 □○□○○→→→
10 □ ○ □○○○
11 □×× □→□→
12 □→→→○→→→
13 □○○ □○○
14 □○□○□○□○○
15 □○○○○→→→

Przyzwania TategamiEdytuj

Kolejność Przyciski
1
2 □○□○→→→→
3 □□□ ○→→→
4 □□□ ○→→→
5 □○○ □○○
6 □○○ □○○
7 □○□○→→→→
8 □□□○→→→→
9 □□ ×→→→→
10 □○○ □○○
11 □○□○□○□○
12 □→→→→→→○
13 ○→→→→→→→
14 □○○ □○○
15 □○□○○→→→

Przyzwania SoragamiEdytuj

Kolejność Przyciski
1 □→→ ×→→→→→
2 □□△○→→→→
3 □□□ ×→→→
4 □□□ ×→→→
5 □○○→×→→
6 □○○ ×→→→
7 □□ ○→→→→
8 □→→→□→→→
9 □○○ □△×
10 □ × × ×
11 □○○→→→→→
12 □→□→ ○×
13 □→□→ ○×
14 □○× □○×
15 □→→→→○×

Przyzwania YamagamiEdytuj

Kolejność Przyciski
1 □○○△××
2 □○△×→→→
3 □○○ □○○
4 □○△×→→→
5 □○○ □○○
6 □○△×→→→
7 □○○△××
8 □○△×→→→
9 □○○△××
10 □○○ □○○
11 □○△×→→→
12 □○○△××
13 □○△×→→→
14 □○○ □○○
15 □○□○○→→→

*-Strzałka symbolizuje długość przytrzymania danego klawisza

CiekawostkiEdytuj

  • Wszystkie nazwy przyzwań kończą się na -gami, co pochodzi od słowa "kami", po japońsku oznaczającego bóstwo.
  • Wszystkie pieśni przyzwań zaczynają się od DON-DODON-DODON, tak jak w przypadku cudów.
  • Nazywa się też przyzywania "Sutra" , czyli modlitwa.
  • Dijinny śpiewają po angielsku.
  • Podczas zwykłego poziomu mamy do wykorzystania tylko jedno przyzwanie. W lochach za każde piętro otrzymujemy po jednym przyzwaniu, na kontrze otrzymujemy przyzwanie po śmierci naszego bohatera.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Przyzwanie