FANDOM

Przełęcz Svanki
Svanki.png
Typ krainy Góry
Położenie Płaskowyż Ulotnej Pychy
Odpowiednik w "Patapon" (Brak)
Odpowiednik w "Patapon 2" Klif Ejiji
Angielska nazwa Svanki Pass
Podobne miejsca (Brak)
Przełęcz Svanki to kraina w grze "Patapon 3".
Zamek z zewnątrz.png

Starożytny Zamek Sprawiedliwości, położony na Svanki

OpisEdytuj

Jak jednak przywołać ulewę na płaskowyż nękany ciężką suszą?
  — Fragment opisu misji "Centura z Mgły
Jest to górska kraina, prowadząca do Płaskowyżu Ulotnej Pychy. Przełęcz jest zaliczana do tej lokacji. Nie pojawia się ona na Mapie Świata, ale jest często wspominana. Położona jest niżej niż sam płaskowyż, zatem mgła nie panuje na niej tak często. Zamiast tego panuje tam zróżnicowana pogoda, zmieniająca się bardzo często. Choć miejsce to jest mniej znaczące od centrum płaskowyżu, wygląda na to, że to właśnie na Svanki położona jest Arena Sprawiedliwości i Zamek Sprawiedliwości. Przełęcz jest terenem mniej "ucywilizowanym" niż Płaskowyż: zamiast starożytnych tajemnic występują tam dzikie potwory, takie jak Fenriry czy Century.
Gromobestia.png

Gromobestia, potwór występujący w tej krainie

WyglądEdytuj

Svanki to miejsce puste i dość jałowe. Podłoże jest bardzo nierówne i usiane licznymi głazami. Wśród kamieni rosną co jakiś czas małe, szare kwiatki o białym znamieniu. Zwykle panuje tam lekka (lub gęsta) mgła, przysłaniająca widok odległych szczytów górskich. Zbocza owych gór są bardzo strome, zaś wokół najwyższych czubków tworzą się cienkie pierścienie chmur. Czasami widać wystajace ze skał obiekty, przypominające latarnie. W całej krainie dominuje szary, skalisty kolor.
Darntula w górach.png

Darantula

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo, czy przełęcz była tak często jak sam płaskowyż odwiedzana w starożytności. Niewiele na niej śladów czyjejkolwiek obecności. Zapewne starożytni nie zwracali na nią uwagę i wszelkie tajemnice ukryli na Płaskowyżu Ulotnej Pychy. Choć teren wokół Areny i Zamku Sprawiedliwości wygląda jak Svanki, musiała by ona obiegać cały płaskowyż wokół.

Jest to pierwszy górski teren odkrywany w grze. Uberheros wraz ze swą kompanią przedziera się przez nią w misji "Cerber na Przełęczy". Wówczas trwa zapoznawanie się z tutejszą mgłą i miejscowymi potworami. Potem taki sam teren (zapewne ta sama kraina) pojawia się w misji "Bestia czy Ptak? Obrona czy Atak?". Na koniec zostaje oczyszczony Zamek Sprawiedliwości, wznoszący się (prawdopodobnie) w tym miejscu. Potem na Svanki toczą się już tylko niezwiązane z fabułą epizody: polowanie na miejscowego demona, Gromobestię (w misji "Gromolew z Przełęczy Svanki") oraz ukrytego we mgle Centurę (w misji "Centura z Mgły"). Ponadto w DLC toczą się tam następujące bitwy: starcie z Darantulą (w misji "[Boss] Darantula") oraz z przywołanymi potworami, w misji "(Multi) Potwory z grani".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki