FANDOM

49 days after departure... a beast like nothing they had seen before appeared before the Patapons.
  — Część Intro Patapon 2 opowiadająca o potworze 
Patapon 2

Potwór w Patapon 2

Potwór Morski jest stworzeniem, które pojawiło się pierwszy raz w Patapon 2. Podobno 49 dni po odpłynięciu od brzegu wyspy, na której rozgrywała się akcja w Pierwszej Grze Patapony napotkały go na swojej drodze.

Cechy CharakterystyczneEdytuj

Potwór z wyglądu przypomina wielką kałamarnicę. Posiada 7 macek, z których tylko część jest zakończona wielkimi przyssawkami. Na całym ciele ma porozrzucane czerwone plamy i bąble. Prawdopodobnie jest największym stworzeniem istniejącym w całej serii gier Patapon. Na początku dwójki słuchamy historii o tym jak Patapony z nim walczyły.

Patapon 3Edytuj

Potwór jest wspominany w Patapon 3. Jednak nie liczymy tego jako prawdziwe wystąpienie. Możemy jedynie kupić statuetkę przedstawiającą Statek Pataponów zmagający się z ogromnym potworem. Statuetka będzie ozdobą przy Bramie Bohaterów. Nie da się jej zdobyć inaczej niż ją kupić u Srebrnego Hoshipona. Ponadto można (w tym samym sklepiku) ustawić sobie fryzurę w kształt wielkiej kałamarnicy.

CiekawostkiEdytuj

  • Właśnie z jego powodu Patapony utonęły i ledwie uszły z życiem podczas swojej podróży.
  • Nie wiemy czy jest wysłannikiem zła, czy też jakimś złym władcą, może nawet demonem lub jest po prostu zwykłym, dużym zwierzęciem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki