FANDOM

Poocheek jest agresywnym zwierzęciem łownym z gier Patapon i Patapon 2: DonChaka.
Kupcheek

Poochek

Nieżuk

Poocheek udający Kacheeka

OpisEdytuj

NaturaEdytuj

Poocheek jest dziwacznym, czerwonym, olbrzymim żukiem, który ukrywa się pod postacią Kacheeka. Ukryty siedzi (zwykle obok Kacheeków) i skubie trawę, co jakiś czas wysuwając oko i rozglądając się. Gdy zostanie zaatakowany otworzy szeroko oko, zezłości się, wysunie swoje długie żuwaczki i rozłoży skrzydła, a potem latając wysoko lub drepcząc po ziemi rusza na przeciwników, atakując ich żuwaczkami.

WystępowanieEdytuj

Poocheek ma dość dziwny teren wystepowania; w pierwszej części pojawia się w Oazie Hej Ho na rozgrzanej pustyni, a w dwójce występuje na Górze Gonrock, w wilgotną i zimną mgłę. Możliwe, że to inne podgatunki. Jest dość rzadkim zwierzęciem, łącznie pojawia się tylko w dwóch misjach:
Łyps

Poocheek się rozgląda

Lot Kupcheeka

Poocheek podczas lotu; widać jego odwłok i skrzydła

PataponEdytuj

Patapon 2Edytuj

PolowanieEdytuj

Na Poocheeki poluje się bardzo podobnie do Picheeka, ale nieco trudniej. Tak samo potrafi on latać, jednak jego lot jest odrobinkę szybszy i bardziej niestabilny. Ponadto potrafi on wylądować na ziemi i przejść krótki dystans. Gdy się zbliży do naszej armii zacznie atak, polegający na uderzaniu co jakiś czas żuwaczkami. Atak ten zadaje niskie obrażenia, wprowadza w Zachwianie i Odrzuca. Do polowania na niego należy zabrać dobre jednostki dystansowe, aby ostrzeliwywały go w czasie lotu. Warto też zabrać dowolną klasę typu Tatepon, aby na nich koncentrował atak i aby wystawiały go pod ogień dystansowców. (Jednak obecność Tateponów utrudni zabijanie innych zwierząt.) Jeśli nie zabieramy Tateponów, gdy Poochek podejdzie, należy grać piosenkę ChakaChaka, by Yaripony rzucały pociskami wprost na niego, a nie nad nim.
Ejże

Rozzłoszczony Poocheek

ŁupyEdytuj

W "Patapon" daje on nam czapeczkę, odtwierającą nową minigrę, na której zdobywamy minerały. Potem (i w "Patapon 2") daje nam materiały drewniane i oczywiście Ka-Ching.
Ałaj

Poocheek wprowadzony w zachwianie

  • Ka-Ching
  • (W "Patapon") Czapka Kimpona (przy pierwszym upolowaniu)
  • Drewniana Gałąź (Wood Branch, drewno poziomu pierwszego) 
  • Wiśnowie Drzewo (Cherry Tree, drewno poziomu drugiego)
  • (Rzadko) Hinoki (drewno poziomu trzeciego)
Zwierzęta w grach Patapon
Rodzina Mochichi MochichiMotchichiMotsitsiMomoti
Rodzina Babatto BabattoZubattoDobatto
Używające kamuflażu Kacheek ParcheekPoocheekGancheekPicheek
Pozostałe KacheekUji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki