FANDOM

Plaża Tochira
Plaża Tochira.png
Typ krainy Wybrzeże
Poprzednia lokacja Patapolis
Następna lokacja Dżungla Juju
Odpowiednik w Patapon (Brak)
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Tochira Beach
Podobne miejsca (Brak)
Plaża Tochira to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Kacheek i Mochichi na plaży.png

Kilka okazów fauny Tochiry: Kacheek obok Mochichi

Opis Edytuj

Jest to spokojne wybrzeże, łączące Karmeński kontynent z oceanem. Sądząc po położonej tuż obok dżungli i rosnących na plaży palmach, panuje tam tropikalny klimat. Plażę zamieszkuje bogata fauna (żyją tam Kacheeki, Uji, Momochi, Mochichi, a nawet Parcheeki i rzadko ukazujące się Rappaty) i często pada tam deszcz. Rośnie tam też sporo rozmaitych roślin.

Na plaży można też znaleźć ślady starożytnej cywilizacji. Poza rozstawionymi na niej posążkami, czasami można znaleźć na niej zagrzebaną w piachu skrzynię z niezwykłą zawartością.

Skrzynka na Plaży.png

Skrzynia, ślad obecności starożytnej cywilizacji na Tochirze

Wygląd Edytuj

Tochira jest zupełnie płaska, nie występują tam żadne klify czy pagórki. Z dala od wybrzeża widać niewielkie wysepki wulkaniczne. Na plaży, w małych gajach rosną palmy, podobne do palm z oaz. Dorosłe są jednak zagięte i rosną pod nimi małe krzewy. Od czasu do czasu rozstawione są małe posążki, wyraźnie będące dziełem Pataponów. Wyglądają one jak Patapońskie oko.

Historia Edytuj

Plaża ta bez wątpienia jest terenem o pochodzeniu naturalnym, jednak są ślady, że odwiedzali ją mieszkający na tym samym kontynencie starożytni Pataponi. Posążki oraz skrzynie z symbolami Patapońskiego oczka są tego świadectwem.

Jest to pierwsza poznawana lokacja w grze. Na niej to właśnie ostatecznie rozbija się wrak Patapońskiego statku, wyrzucając tam rozbitków, którzy przeżyli atak potwora morskiego. Na plaży Wielki Patapon podniósł ich morale. Pierwszy raz spotkali swych nowych wrogów, Karmenów. Po powrocie plemienia do porządku na Tochirze toczą się już tylko polowania urozmaicane odnajdywaniem starożytnych skarbów.

Tochira na Mapie-0.png

Plaża Tochira na Mapie Świata

Misje Edytuj

Na Plaży Tochira rozgrywają się następujące misje:

Prolog Edytuj

Oficjalnie nazywa się on "(Imię gracza)'s Return".

Prolog całej gry, na nim to poznajemy historię Pataponów od poprzedniej części serii. Jest to bardziej filmik niż misja. Na części rozgrywanej przez gracza odbywa się nauka gry i poznawane są postacie oraz nowi wrogowie.

Hunting on Tochira Beach Edytuj

Pierwsze polowanie w grze. Z początku pojawiają się tam tylko Kacheeki, ale z czasem pojawia się cała fauna tej krainy (z czego niektóre stworzenia potrafią być groźne). Gdy misja ta toczy się podczas burzy, można tam odnaleźć starożytną skrzynię. Przy pierwszym przejściu na misji tej odbywa się też nauka ataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki