FANDOM

Picheek jest agresywnym zwierzęciem łownym z gry Patapon.
Kruczor

Picheek

Krukolot

Picheek w powietrzu

OpisEdytuj

NaturaEdytuj

Picheek jest drapieżnym potworem, który udaje Kacheeka- w kamuflażu wygląda identycznie co Kacheek. Co jakiś czas tylko wysowa oko na szypułce i rozgląda się. Gdy go zaatakujemy rozłoży skrzydła, warknie, a potem zacznie atak. Ciekawostką jest fakt, że Picheek ma zęby- gdy zginie, atakuje lub zostanie wprowadzony w Zachwianie wysuwa je.
Z dzioba

Picheek szykuje się do uderzenia dziobem

Picheeki mają tylko jedno upodobanie, jest nim zbieranie błyszczących przedmiotów (takich jak Złoty Hoshipon). Upodabnia je to do Kruków.

WystępowanieEdytuj

Picheek jest jednym z najrzadszych spotykanych zwierząt- widzimy go tylko na jednej misji, w określoną pogodę.
Łyp Picheeka

Rozglądający się Picheek

PolowanieEdytuj

Picheek po rozpoczęciu ataku lata w powietrzu, szybko się od nas oddalając lub zbliżając. Trudno go przez to trafić. Gdy się zbliży, dziobnie naszych żołnierzy, zadając niskie (lub średnie) obrażenia. Dobrą metodą na zabicie go jest zabranie dużej ilości Yumiponów i Yariponów- grad ich pocisków bez wątpienia trafi bestię. Warto przeciw niemu zabrać klasę typu Tatepon, by utrzymywała go w odległości od łuczników i wystawiała Picheeka pod ich ostrzał.
Ojjjj

Picheek wprowadzony w zachwianie (wyraźnie widać jego zęby)

ŁupyEdytuj

Picheek nie daje żadnych materiałów, za to wyrzuca Ka-Ching i bronie (co jest rzadkie wśród zwierząt). Oczywiście, dostaniemy także co nieco od wypuszczonego Hoshipona...

  • Ka-Ching
  • Elementy ekwipunku (średniego poziomu)
Zwierzęta w grach Patapon
Rodzina Mochichi MochichiMotchichiMotsitsiMomoti
Rodzina Babatto BabattoZubattoDobatto
Używające kamuflażu Kacheek ParcheekPoocheekGancheekPicheek
Pozostałe KacheekUji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki