Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Mxcp180px-Brama i Ona

Zamknięta brama bohaterów

Brama Bohaterów - Otwarta

Otwarta brama bohaterów

Patapon 3 Multiplayer, to tryb, w którym gracz może grać z innymi osobami. Można dołączyć/zaprosić do Kryjówki poprzez użycie Bramy Bohaterów. W tym trybie mamy dostępne: darmowe misje, misje z kampanii, kontry, misje Multiplayer, DLC i całą resztę. Możemy ulepszać przedmioty w Kuźni innej osoby. Nie zmienia nam się wówczas główna broń Kuźni. Jest to dobry sposób na stworzenie wielu broni z poziomem +40 (maksymalny!). Warto też wspomnieć, że możemy być członkiem/założycielem Ligi. Polega ona na tym, że tworzymy drużynę i wspólnie wykonujemy misje. Tryb multiplayer jest też dostępny w Trybie Mrocznego Bohatera. Wówczas mamy dostęp do kontr, lecz do innych map już nie. Tryb Mrocznego Bohatera jest ogółem trybem działającym tylko Multiplayer.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Patapon 3 Multiplayer

  • Serwer doboru?

    31 wiadomości
    • Super, takiej odpowiedzi oczekiwałem od początku. Możemy zamknąć temat.
    • 83.30.10.230 napisał(-a):Grałem w demo, jest to słabe, po pierwsze nie moge władować zapisu z normalnej gry.  XD dziwisz się, że ...