FANDOM

Nadejście KamiEdytuj

Po utworzeniu nowego zapisu ukażę się nam scenka, w której prawdopodobnie widać latające Arcybiesy. Po krótkiej chwili naszym oczom ukażę się nam zamek, a w nim Przysięga Bohatera. Musimy ją podpisać (kliknąć włócznią w napis O to moja przysięga.), a następnie pojawi się nam zapytanie, czy chcemy zaimportować save z Patapon 2. W każdym przypadku pojawi się nam teraz dziwne światełko, które się nas zapyta jak się nazywamy. Wybieramy nazwę naszego bohatera, a następnie jego klasę. Światło pyta się również, czy chcemy być wyjątkowi. Jeżeli wybierzemy "nie", to dostaniemy normalną fryzurę dla naszego bohatera, jeżeli "tak", to odwrotnie. Następnie pojawi się scenka, w której widzimy skamieniałe Patapony i Inne Naczynie. Z Naczynia wylatuje Srebrny Hoshipon, który podlatuje do skamieniałego Hero - patapona. Teraz musimy rytmicznie klikać kółko. Po chwili ukaże się nasz bohater. Gdy zamieni pare słów ze Srebrnym Hoshiponem, usłyszy bęben PATA. Podchodzą razem w lewą stronę, gdzie czeka na nas Hatapon. Teraz musimy wybijać rytm. Kiedy hatapon zagra PATA PATA PATA, to my musimy zagrać PON (kółko). W końcu Hatapon oddaje nam bęben i musimy dojść do końca mapy wybijając rytm.

Po misji ukaże nam się scenka, w której Patapony wędrują do swojej nowej kryjówki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki