FANDOM

Snap018tl9.jpg

Obelisk główny w pierwszej części gry.

Patapolis to lokacja w grze Patapon i Patapon 2.  

Opis Edytuj

Patapolis jest domem dla Pataponów od przegranej wojny z Zigotonami aż do złamania pieczęci na świętym naczyniu i uwolnienia Arcybiesów. W nim ucztują, przygotowują się do walki i mieszkają. Gracz ma do dyspozycji wiele opcji. w Patapon 3 został zastąpiony kryjówką.

Co znajduje się w PatapolisEdytuj

  • Główny Obelisk - Z obelisku oddziały pataponów wyruszają na misje i walki. W Patapon 2 zmienia on swój wygląd.
  • Mater - Drzewo życia - W tym drzewie tworzymy nowe oddziały Pataponów poprzez ewolucję oraz ewoluujemy istniejące już Rarepony. Dzięki tej roślinie zostają również odrodzone Patapony, które zginęły w trakcie bitwy.
  • Ołtarz - Tutaj znajdują się wszystkie nasze rzeczy, artefakty, maski i inne przedmioty. Możemy tam także zobaczyć aktualną liczbę Ka-Ching oraz obejrzeć wskazówki.
  • Minigry - W minigrach możemy zdobywać Ka-Ching, materiały, rzeczy a nawet bronie dla naszych Pataponów. ZA wszystkie minigry trzeba zapłacić. Zawsze do dyspozycji mamy trzy poziomy trudności.
  • Lady Meden - Kapłanka pataponów ma kontakt między Wszechmogącym. Od niej dowiadujemy się, co czeka nas w najbliższej misji.
  • Plac główny- Stoi na nim lady Meden, na nim przekazuje nam wiadomości i dostaje raporty z misji od swego pomocnika. Po każdej wygranej na placu odbywają się zabawy z okazji zwycięstwa, jeśli zabijemy jakiegoś zwierzaka, jest on tam pieczony na posiłek, a jeśli zabijemy bossa, upieczona zostaje część jego ciała, np: głowa u Century, kieł u Manbotha lub armata (zapewne symbolicznie) u Kanogiasa. Zawsze dojdzie do bójki między dwoma Pataponami, lecz ma ona charakter przyjacielski.
    Patapolis.jpg

    Świętowanie zwycięstwa na Placu Głównym

    .

Co zostało dodane w Patapon 2Edytuj

2201599639 b984a0d935 b.jpg

Panoramka Patapolis z Patapon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki