Wikia

Patapedia

Strona główna

525stron na
tej wiki
Dyskusja13

Witaj na Patapedii!

Patapedia to największa polska społeczność o Pataponach, którą każdy może edytować.
Aktualnie mamy 525 artykułów oraz 3752 przesłanych plików. Tę wikię edytowano już 56 971 razy! Wikię edytuje 11 Edytorów, ty też możesz do nas dołączyć!

Forum | Ostatnie Zmiany | Nowe Strony | Potrzebne Strony | Mapa Wiki | Administratorzy | Najkrótsze Strony | O Nas

Przed rozpoczęciem edycji na Patapedii zapoznaj się z Zasadami!

NawigacjaSword.png

Mainpage button characters.png Mainpage button Walkthrough.png Mainpage button Patapon Universe.png
Postacie Wrogowie i Bossowie Swiat Pataponow
Mainpage button Minigames.png Mainpage button Rarepon.png Patapon Units.png
Minigry Rarepony Jednostki

ZawartośćSword.png

Patapon
Patapon 2
Patapon 3

Nowości na PatapediiSword.png

Witamy Na Patapedii!

3471694702 5f10bf5659 m.jpg
Witaj na patapedi! Jesteśmy organizacją ludzi którzy lubią i dużo wiedzą o serii gier patapon. Zostań jednym z nas i edytuj oraz twórz strony za pomocą narzędzi. Naszym celem jest osiągnięcie tutaj na tej wiki całej wiedzy o pataponach. Każda strona jest mile widziana jednak są pewne wyjątki takie jak wulgaryzmy. Każdy może edytować patapedię a jego edycje i inne akcje na wiki będą kontrolowane przez administratorów wiki. Aby każdemu z nas edytowało się milej tę wikie zróbmy jak najwięcej stron.

Trochę więcej o Patapedii

180px-Wagyanba evo.jpg

Niech nasza społeczność rośnie jak ten Rarepon :)

Tak jak wyżej napisane, tworzymy społeczność o pataponach. Wybieramy tylko umiejętną kadrę aby patapedyści nie musieli się bać administratorów. Na Patapedii dla lubiących zawody posiadamy wiele rankingów i liczników, dzięki którym możemy ścigać się w tworzeniu wiki. Aby nikomu się nie nudziło posiadamy także forum patapedia, czyli miejsce gdzie społeczność może między sobą rozmawiać o wydarzeniach, misjach i innych rzeczach w grach
Slider.png

Tutaj już nie musisz walczyć sam...

Patapon. Wszyscy zbieramy się tutaj aby wspólnie tworzyć wielki krąg przyjaźni i wzajemnej pomocy w grach Patapon oraz w świecie realnym. Jeżeli grasz w Patapony zawsze możesz zadać nam pytanie jak przejść misję czy zdobyć pewną rzecz. Jeżeli jesteś zwolennikiem gry Patapon 3 możesz zorganizować mecz Kontra w grze lub zaprosić nowych członków drużyny dla rozwinięcia jej w grze. Nie mogąc przejść misji zaproś użytkowników patapedii do siebie aby zagrać z nimi w tryby współpracy czy wieloosobowe. Na patapedii dowiesz się także wszystkiego o pataponach, jeżeli znajdziesz lukę, załataj dziurę! Utwórz lub edytuj artykuły razem z nami i stwórz z nami społeczność dla graczy Patapon...

Ostatnie WpisySword.png

Wyróżniony ArtykułSword.png

Ekwipunek Ostateczny

MachinaWojennaGargana Ulti.PNG

Machina Wojenna Gargana

Ekwipunek Ostateczny - zwany w angielskiej wersji Ultimate Equipment - jest wyposażeniem, które występuje w grze Patapon 3. Jest on koloru zielonego, a w nazwie nie posiada bonusów na "+", jak to jest w przypadku pozostałych przedmiotów. Umiejętności typu Broń+2 nie będą podnosić ich statystyk. (...) Twórcy gry przewidzieli, że gracze pewnego dnia wymyślą jakiś sposób, by nielegalnie zdobyć ten rodzaj ekwipunku, dlatego też w porę zabezpieczyli się. I tak - jeśli ktoś zdobędzie jeden lub więcej z poniższych przedmiotów za pomocą różnego rodzaju oszustw, wówczas taki ekwipunek...
  — (Czytaj Dalej...

Zobacz także: Poprzednie WA!

Dzisiejszy fakt o PataponachSword.png

Jest 9 losowych faktów o pataponach, Zbierz je wszystkie!

  • Na pierwszym treningu możesz otrzymać komendę pauzy, PataPonPataPon.

AnkietaSword.png

Która rodzina Minibossów z Patapon 3 jest Twoim zdaniem najgroźniejsza?

1

66

8

1

10

6

1

5

3

1

Ankieta stworzona dnia lut 10, 2016, o godzinie 15:36.
Oddanych głosów: 102

--MaciekP42 Wszystkie ankiety znajdują się w Archiwum

Utwórz ArtykułSword.png

Pomóż nam i spróbuj rozbudować tę wiki.

Możesz także pomóc rozbudować tę wiki poprzez edytowanie zalążków artykułów. Pamiętaj aby edytować zgodnie z zasadami strony Patapedia!

Nasz CelSword.png

Naszym obecnym celem jest osiągnięcie 600 artykułów. Brakuje nam już "tylko" 75!

0
600

Ty też możesz pomóc spełnić ten cel!

PartnerzySword.png

Ksiazki.png
Książkopedia

Forum PatapediaSword.png

Nasze forum to najlepsze miejsce aby pogadać o Pataponach!

Aktywność na Forum

Więcej od Wikii