FANDOM

Parów Tink
Parów Tink.png
Typ krainy Pustkowie
Poprzednia lokacja Ruiny Manbo
Następna lokacja Akumapońskie terytorium
Odpowiednik w "Patapon" Wąwóz Manten
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Tink Rivine
Podobne miejsca Pustkowie Gangoro
Parów Tink to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Żołądź.png

Ruiny starej wieży, pozostałość po bitwie stoczonej w tym miejscu

OpisEdytuj

Parów Tink jest starożytnym polem bitwy, gdzie spoczęło wielu wielkich wojowników. Pataponi, dumni wojownicy, powstali z zimnego grobu i spojrzeli w nocne niebo...
  — Tłumaczenie opisu misji "Shining Star and Black Star
Parów Tink to spokojna i cicha kraina. Choć dość jałowa, wygląda na pustkowie, rozciąga się nad nią szczególnie piękny widok na nocne niebo. Nie jest to miejsce szczególnie interesujące pod względem fauny i flory, ale jego historia jest ważna dla Pataponów. Jest to bowiem miejsce wielkiej bitwy starożytnych Pataponów z nieznanymi wrogami (prawdopodobnie demonami, Karmenami lub dynastią Aach-Och). Mówi się, że gwiazdy nad tym polem bitwy to dusze Patapońskich wojowników na niebie.
Tink na Mapie.png

Tink na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Gwiazdy nad Parowem Tink są dziś naprawdę piękne... Iskrzą się niczym oczka niemowląt.
 Meden 
Z wyglądu Tink przypomina nieco Dolinę Pomników w USA (na której jest wzorowany). Jest to rozległa równina, na której wznoszą się podobne do gór strome formacje skalne. Niektóre z nich wyglądają jak słupy. Na niektórych takich słupach skalnych leżą kamienie, tworzące grzyby skalne. Z rzadka rosną małe roślinki, przypominające bardziej porosty bądź grzyby niż rośliny. Za dnia zapewne panuje tam upał, jednak w nocy pokazuje się tam piękne i czyste niebo, usiane białymi gwiazdami. W całej krainie dominuje brązowy, ziemisty kolor.
Tink na Mapie 2.png

Tink na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Parów Tink znany jest głównie ze swej historii. Starożytni Pataponi stoczyli na nim wielką bitwę, którą zapewne przegrali. Nawet, jeśli była ona wygrana, poległo w niej wielu bohaterskich wojowników. Nie wiadomo, kto był wrogiem Pataponów. Sądząc po pozostałościach wieży, jakie się tam znajdują, rywalami mogli być Karmeni, którzy budują identyczne wieże. Nie wiadomo, czy przed opuszczeniem tej krainy przez wszelkie cywilizacje (także przed wszędobylskich Karmenów, zapewne została uznana za cmentarzysko) czy po tym wydarzeniu w wieży uwięziony został Złoty Hoshipon. Może został tam zamknięty, a może sam tam ugrzązł...

Hoshiponki.png

Po lewej Czarna Hoshipon, po prawej Złoty Hoshipon

Gdy plemię Pataponów wróciło do opuszczonego przed wiekami kontynentu zaczęli nie tylko przecierać drogę do Końca Świata, ale i szukać pozostałości swych przodków. Wkroczyli zatem do nieskalanego czyjąkolwiek obecnością parowu. Tam zniszczyli ruiny wieży i uwolnili Hoshipona. Zaczął on opowiadać Pataponom swoją historię. Z czasem do rozmowy wtrąciła się Czarna Hoshipon. Czy jednak plemię Pataponów wysłucha pogaduchy między gwiazdkami, to zależy od Wszechmogącego. Dzieje się to w misji "Shining Star and Black Star". Po wysłuchaniu Hoshiponów w Tink nie dzieje się nic ciekawego, nie jest też odwiedzany. Zapewne Pataponi także uznają to miejsce za święte.

MisjeEdytuj

W Parowie Tink rozgrywana jest tylko jedna misja, fabularna, której nie da się powtarzać.

Shining Star and Black StarEdytuj

Poszukiwanie przez Pataponów śladów swego dziedzictwa. Z czasem zmienia się w śledzenie swary między parą Hoshiponów, co jest główną częścią misji. Aby móc ją ukończyć, należy wysłuchać tej rozmowy do końca. Za cierpliwe posłuchanie otrzymuje się jednak nagrodę: przedmiot ukazujący dziedzictwo Pataponów, Czarną Gwiazdę (ang. Black Star). Odkrywa ona Ruiny Manbo, gdzie czeka walka z bossem oraz ciekawe nagrody za pokonanie go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki