FANDOM

Pałac Karmenów
Zamek Zaświatów 2
Typ lokacji Gmach
Poprzednia lokacja Karmeńskie terytorium
Następna lokacja Ruiny Dogashan
Odpowiednik w Patapon (Nazwa nieznana)
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa (Brak)
Podobne miejsca Niebiański Pałac Amaterra, Pałac Patapole
Pałac Karmenów (nazwa własna nieznana) to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Wyłączony Kanogias

Kanogias, żywa maszyna przywołana właśnie w tym miejscu

OpisEdytuj

Jest to miejsce dość tajemnicze. Nieznani są jego twórcy, choć styl budowy wskazuje na Karmenów, którzy są też zwierzchnikami tego miejsca. Miejsce to służy do kontaktu z Zaświatami, a nawet samo może być ich fragmentem. W nim to został przywołany wojenny olbrzym Kanogias, wysłany z Zaświatów za sprawą Ormen Karmena. Zapewne przywołania demonów to jedyny cel, do jakiego miejsce to wybudowano.
Pałac na Mapie

Tajemniczy pałac na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Miejsce to nie przypomina innego gmachu z pobliskiej krainy, Patapońskiego Pałacu Patapole. Nie przypomina go stylem budowy. Jest natomiast podobne do Karmeńskich budowli z koloru i "kolczastego" zabudowania. W pałacu tym pełno kolumn, podpierających łuki, z których zwisają wielkie lampiony. Widać też sporo równo ustawionych, wystajacych pali, oraz małych "kamieni milowych" ustawionych w rządku. Przypominaja one czubki masztów Karmeńskich budowli. Strop spoza głównych alei jest kolczasty, zaś na ścianach z tyłu widać charakterystyczne freski (bądź płaskorzeźby).
Pałac na Mapie 2

Pałac na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Pałac ten wybudowali Karmeni lub demony. Nie jest on zruinowany jak dawne Patapońskie miasta, ani nie przypomina Patapońskich budowli. Nie wiadomo też, kiedy został wybudowany. Może powstał zaraz po tym, jak Karmeni wygnali Pataponów, a może powstał po powrocie "oczatych kulek", gdy zaczęli oni znów być zagrożeniem dla zamaskowanych.

Gdy zniszczona została brama Sokshi logiczne stało się, że sami Karmeni nie pokonają Pataponów. Ormen Karmen, czarnoksiężnik i władca Karmenów postanowił sprowadzić pomoc z Zaświatów. W tym celu przywołał dwie wojenne machiny: Zugagang i żywą broń Kanogiasa. Pierwsza z tych machin została użyta, zaś Kanogias pozostał w miejscu przywołania. Żywą maszynę trzeba zniszczyć, zanim się ocknie i ruszy do walki. Starcie ze świeżo przywołanym Kanogiasem (w miejscu jego przywołania) toczy się w misji The Underworld's Newest Weapon.

MisjeEdytuj

W miejscu tym odbywa się akcja tylko jednej misji, fabularnej.

The Underworld's Newest Weapon/ Underworld Machine Giant KanogiasEdytuj

Starcie z bossem, jakim jest Kanogias, straszliwa żywa istota o mechanicznym ciele. Przywołany z Zaświatów, może dokonać straszliwego zniszczenia, jeśli się przebudzi. Musi zostać zniszczony jak najszybciej. Jest to typowa walka z bossem, jednak nie trafiają się żadne specjalne nagrody. Można ją powtarzać w nieskończoność, także w Paraget, dzięki Bitewnemu Jaju (ang. Batle Egg) Kanogiasa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki