FANDOM

Niebiański Pałac Amaterra
Pałac Amaterra
Typ lokacji Gmach
Poprzednia lokacja Morze Chmur Momokkun
Następna lokacja Śnieżne Pole Bryun
Odpowiednik w Patapon (Brak)
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Sky Castle Amaterra
Podobne miejsca Pałac Patapole
Niebiański Pałac Amaterra to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Bóstewko

Jedno z bóstw mieszkających w Amaterze

OpisEdytuj

Ponad Morzem Chmur Pataponi ujrzeli pałac, wznoszący się w chmurach. (...) Tajemnica Karmeńskich nowych niebios i ziemi zostanie ujawniona...
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji Sky Castle of the Gods 
Jest to magiczny pałac, będący domem bóstw. Leży on pośrodku Morza Chmur Momokkun, tuż obok niebios. Zapewne nie jest on dziełem jakiejkolwiek znanej cywilizacji. Nie przypomina stylem nawet Patapońskich budowli. Choć jest to miejsce piękne i spokojne, w momencie przybycia tam Pataponów jest pod kontrolą straszliwych demonów...
Amaterra na Mapie

Amaterra na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

W pałacu tym nie ma ścian (a przynajmniej nie są one widziane). Strop podpierają kolumny, przez co przypomina nieco starożytne, greckie świątynie. Zarówno kolumny jak i dach mają błękitne barwy. Kolumny są bardzo szerokie na czubku i u podnóża, natomiast pośrodku są dość cienkie. Pomiędzy zewnętrznymi kolumnami znajdują się kratki, wyglądające jak poręcze. Sklepienie pokryte jest wgłębieniami o kształtach podobnych do gwiazd. Tak samo kolumny. Cały pałac ma niebieską barwę. Z tyłu, za obrębem gmachu widać Morze Chmur Momokkun.
Amaterra na Mapie 2

Amaterra na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Prawdopodobnie Amaterra został stworzony wraz z całymi niebiosami i Zaświatami (lub istnieje od zawsze). Powstał jako dom dla bóstw. Możliwe, ze starożytni Pataponi, zamieszkujący kontynent (dzisiejszych) Karmenów znali to miejsce, jednak wątpię, by je odwiedzali. Nie wiadomo, czy zaraz po katakliźmie, który wygnał Pataponów, czy wiele lat po nim, jednak do Amaterry wdarły się Akumapony wspierane przez Karmenów. Bóstwa uciekły lub zostały uwięzione.
Akku

Grupa Akumaponów, nad nią oddział Karmenów

W momencie akcji gier "Patapon" panują tam demony. Pokonawszy demona Pharamatarę Pataponi wkroczyli do pałacu, aby odkryć, cóż się tam kryje i dlaczego w niebiosach panoszą się podli Karmeni. Tam pierwszy raz ukazał im się przywódca demonów, Mroczny (ang. Dark One). Za jego sprawą uwięziono pod Demonicznym Okiem jedno z bóstw, mieszkajace w pałacu (prawdopodobnie aby nie mogło zaszkodzić demonom, lub aby te mogły skorzystać z jego mocy). Aby oczyścić niebiański pałac z potworów, trzeba uwolnić bóstwo. Nawet Zigotoński generał Gong przybył, by wesprzeć Pataponów w tej walce (w misji Sky Castle of the Gods). Po uwolnieniu bóstwa i odejściu demonów pałac Amaterra nie jest już odwiedzany przez Pataponów.

MisjeEdytuj

W tej lokacji rozgrywa się tylko jedna misja, fabularna.
Demoniczne Oko

Demoniczne Oko, konstrukcja więżąca bóstwo

Sky Castle of the GodsEdytuj

Misja, w której Patapnom ukazują się ich najpotężniejsi przeciwnicy w grze. Pierwsze starcie z demonami Akumaponami będącymi pod wodzą Mrocznego. Pomagają im Karmeni, zaś Pataponów w pewnym momencie zaczyna wspierać Zigoton Gong. Tam właśnie zaczyna się długa wojna z demonami. Pod koniec otrzymuje się przedmiot, odblokowujący nową minigrę. Misji tej nie można powtarzać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki