FANDOM

Nęciłuska i Lodowy Las Introwersji
Nęciłuska i lodowy las introwersji
Przeciwnicy Brygada Kościulca, Mroczni Bohaterowie (Wściekłowilk i Nęciłuska)
Następny poziom Syrenie Łzy i Wielki Wyścig śnieżny, Wieża Zamieci i Brygada Kościulca (Opcjonalna)
Poprzedni poziom Wielkie Dreszcze w Białym śniegu
Muzyka w tle Motyw Wuffunfa

Dwoje Mrocznych Bohaterów, Wściekłowilk i Nęciłuska, połączyło siły, by strzec Wieży Zamieci. Uważaj! W okolicy grasują śnieżne Salamandry. Nie zapomnij o solidnym zabezpieczeniu się przed mrozem.
(*) Wichura towarzysząca Zamieci znosi strzały.
  — Opis misji 

Sugerowany poziom: 6. / Nagroda: żelazna skrzynia poziom 6.

Nęciłuska i Lodowy Las Introwersji — druga misja w Śnieżnym Polu Nieczystych Łez i zarazem pierwsze starcie z Nęciłuską. Nie można jej powtarzać.
Pikuś

Frament przerywnika na początku misji

OpisEdytuj

Pierwsza część to trzy salamandry prowadzone przez Wściekłowilka. Oddzielone są kamieniami, a wszędzie czają się kościulce: Yumidethy z łukami snu, Tatedethy z decydującymi katanami i ognistymi tarczami oraz Yaridethy z decydującymi włóczniami.
Hmm! Nieźle. Tyle że... Teraz rozpocznie się prawdziwa walka!
  — Wściekłowilk po śmierci trzeciej salamandry 

Potem pojawia się Wieża Zamieci i Nęciłuska. Przerywnik trwa kilka sekund. Na końcu znajduje się mały namiot Kościulców.

SolucjaEdytuj

Wściekłowilk będzie się na początku bronił, więc skoncentruj siły na Salamandrach, ponieważ to one są największym problemem. Nie pozwól, by ich szyje uderzyły Twoją armię i uciekaj lub odskakuj przed eksplozjami. Po zabiciu Salamander spotka Cię walka i z Nęciłuską, i z Wściekłowilkiem. Zachowaj przyzwanie na Wieżę Zamieci i uciekaj lub broń się, gdy jedno z Mrocznych będzie mówić czerwonym dymkiem.

Dobrym pomysłem jest uzbrojenie się w ekwipunek ogłuszający, aby utrzymać Nęciłuskę i Wściekłowilka w zachwianiu. Przemyśl też , czy nie warto wykorzystać umiejętności Piekrona Taniec Deszczu, aby zneutralizować zamrażanie wywoływane przez śnieg. Ekwipunek ognisty jest jak najbardziej wskazany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki