Imagedtyavus.jpg Uwaga: Jeżeli nie przeszedłeś gry nie powinieneś czytać tego artykułu! Zawiera on fragmenty z fabuły lub końcówkę gier!
Nęciłuska
Image 1668
Nęciłuska z Trójzębem Posejpona
Płeć Kobieta
Typ Yaripon
Broń Włócznie, piki, lance
Maska Syrena
Sojusznicy[1] Arcybiesy, Mroczni Bohaterowie, Brygada Kościulca, Uberhero, Pataponowie
Wrogowie[1] Uberhero, Pataponowie, Arcybiesy, Mroczni Bohaterowie, Brygada Kościulca

Nęciłuska (ang. Naughtyfins jap. みだらなフィーナ) jest Mroczną Bohaterką będącą pod pieczą Arcybiesa Czystości. Pierwszy raz pojawia się w misji Nęciłuska i Lodowy Las Introwersji. Przed przemianą była Księżniczką Pataponów. Często rozpoznawana jako partnerka Herosa albo Wściekłowilka.

Pikuś

Nęciłuska nazywa Wściekłowilka “Pikusiem”

Naughtyfins

Grenburr przytulający Nęciłuskę

Please Freeze!

Ani Kroku!♥

Skok

Skok podczas Trybu Herosa w fabule

400px-Naughtyfins Card

Karta Nęciłuski

EkwipunekEdytuj

Nęciłuska używa włóczni, pik i lanc od odblokowania. W fabule korzysta z uzbrojonego hełmu błyskawicy i klasycznej lodowej piki wzmocnionej magią lub Trójzębu Posejpona. Może ustawić pięć umiejętności.

CharakterEdytuj

Ale z ciebie podrywacz! ♥ Sam dźwięk głosu Nietaktoperza sprawia, że po kości ogonowej przechodzą mi ciarki!
  — Nęciłuska przy pierwszym spotkaniu z Sonarchą po misji Cerber na Przełęczy 

Ej, wy dwaj! Dość tego! Obaj możecie mnie mieć! ♥
  — Do Krukolca i Wściekłowilka kłócących się o Orga po misji Rekin-ludojad z Bagna Nuchara

Najpierw cię przywiążę i... Nie... Zamrożę cię, aż zaczniesz kwilić... Nie... Znokautuję cię, kochanie! ♥
  — Do Herosa przy pierwszym spotkaniu 

Nęciłuska reprezentuje grzech żądzy. Od samego początku ukazuje swoje zainteresowanie Bohaterem i zdaje się być delikatną, wrażliwą młodą damą. Tańczy często na pice jak na rurze i porusza się bardzo uwodzicielsko. Przy pierwszym spotkaniu próbuje uwieść i rozkochać w sobie Herosa, aby potem go zniszczyć[2]. Po pokonaniu Arcybiesa Czystości stopniowo staje się bardziej cicha i spokojna. Wraz z postępem fabuły wychodzi na jaw, że jej uczucia do Herosa nie były udawane.
Uwodzicielskie cechy prowadzą do zabawnych sytuacji. Nęciłuska lubi denerwować Wściekłowilka, nazywając go “Pikusiem”, “Małym zwierzątkiem”[potrzebne źródło] albo “Pieskiem”[potrzebne źródło]. Bardzo często prosi też, by ktoś ją poniósł — najlepiej ukochany Uberhero. Gdy przed Dworem Uczciwości pozostali zignorowali jej prośby, od razu wstała i poszła za nimi.

LosyEdytuj

Po pokonaniu Arcybiesa Nieugiętości bohater spotyka ją po raz ostatni. Jeśli w poprzednich rozmowach wybrane zostały odpowiednie formułki (patrz: FAQ), pojawia się możliwość uratowania jej i przywrócenia pierwotnej postaci — księżniczki. Ocalona zamieszkuje w Kryjówce obok Bramy Bohaterów i rozmawia z Herosem, gdy idzie on odwiedzać innoświaty lub wraca do domu. 

Tryb Dark Hero Mode: Ani Kroku!Edytuj

Aktywacja: PON PON CHAKA CHAKA — PON PON PATA PON
Combo: PON PON PATA PON

Nęciłuska skacze bardzo wysoko w górę i rzuca bronią pod ostrym kątem. Włócznie wybuchają i zazwyczaj zamrażają przeciwników. Wariacja Trybu Bohatera Yaridy.
Mówi: "Ani kroku!♥"

Gdy Tryb Mrocznego Bohatera jest aktywowany, Heros krzyczy: Purīzufurīzu! (プリーズフリーズ!). Okrzyk ten to japońska nazwa Trybu Mrocznego Bohatera tej klasy postaci.

NaughtyfinsHeroMode

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

  • Przelotny deszcz — szał wywołuje deszcz, który odnawia Pż i zwiększa cechy bojowe (32 poziom)
  • Atak włócznią 1 — +40% do siły ataku po dobyciu włóczni lub piki (34 poziom)
  • Zamrożenie na kość — podwaja szansę na zamrożenie (36 poziom)
  • Atak włócznią 2 — +50% do siły ataku po dobyciu włóczni lub piki (38 poziom)
  • Syrena nie lada — po śmierci odnawia sojusznikom 50% twojej maksymalnej ilości Pż oraz usuwa efekty statusu (40 poziom)

Umiejętności KlasoweEdytuj

  • Podwójna włócznia — rzuca dwoma włóczniami naraz
  • Poczwórna włócznia — rzuca czteroma włóczniami naraz
  • Sześć włóczni — rzuca sześcioma włóczniami naraz

CiekawostkiEdytuj

  • Nęciłuska (Księżniczka) i Meden to jedyne Pataponki spotykane w całej serii. Ponadto Nęciłuska jest jedyną kobietą wśród Mrocznych Herosów. Pomimo angielskiego imienia (Miss Covet-Hiss) i zachowania, “Panna” Śliskoszept nie jest płci żeńskiej.
  • Ona i Cannogabang mają jedyne maski przedstawiające legendarne stworzenia (syrena i smok).
  • W kampanii nie może kombinować swojego trybu bohatera — podobnie jak Cannogabang.
  • Jest jedyną postacią, która potrafi rzucać pikami niczym włóczniami.
  • Nęciłuska to odpowiednik Wooyariego: razem używają pik, włóczni i lanc oraz wykorzystują deszcz; Wooyari jest jednak krótkodystansowcem, a Nęciłuska średniodystansowcem, podobnie jak Yarida.
  • Użycie lanc jest bardzo niepolecane, ponieważ Mroczni nie posiadają serii umiejętności “Atak lancą”.
  • Przy odpowiedniej prędkości ataku Nęciłuska jest w stanie skakać wielokrotnie w powietrzu. Spowodowane jest to bardzo wysokimi skokami.
  • Umiejętność Syrena nie lada jest podobna do Nawozu Bowmunka; różnią się tylko tym, że Nęciłuska neutralizuje dodatkowo efekty statusu.
  • Jej angielskie imię — Naughtyfins — znaczy dosłownie “niegrzeczne płetwy”.
  • Chociaż starała się uwieść wszystkich wokoło, lubił ją tylko Wściekłowilk (choć można mieć co do tego wątpliwości), a podrywanie Uberherosa zeszło na inną drogę. Niemniej na Tonie, Chinie i Kanie zrobiła niezłe wrażenie — wspominali ją przez długi czas.
  • W kampanii skacze wyprostowana, a w kontrach wieloosobowych robi salto jak Yarida.
  • Jest najlepszą jednostką wsparcia u Mrocznych, jako iż jej umiejętności pozwalają przyzwać deszcz regenerujący Pż.
  • W polskim przekładzie, w przerywniku ukazującym spotkanie z Nietakoperzem, mówi: “Czuję się przez to zbrukany...”.
  • Wydaje unikatowe dźwięki przy śmierci...
    NaughtyfinsDeth
    ... i odrodzeniu
    NaughtyfinsReborn
  • Arcybies Nęciłuski jest jedynym, którego cnota jest kwestionowana. Może mieć to związek z tym, że Nęciłuska skrycie stała po stronie Uberhero.

    • Czystość na pierwszy rzut oka wydaje się piękna. Kto jednak umywa się od obowiązków, bojąc się ubrudzić sobie ręce, zapomina jak winno się żyć. Jedynie poświęcając swoją czystość, można osiągnąć prawdziwe piękno.
       Srebrny Hoshipon 

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Nęciłuska zmienia stronę wraz z postępem fabuły.
  2. Podobnie jak syreny.
Klasy Uberhero
Drzewo Yari YaridaPiekronKibaddaPyokoriderCannassaultCharibassaWooyari
Drzewo Tate TaterazayGuardiraTondengaMyamsarDestroboBowmunkGrenburr
Drzewo Yumi YumiyachaAlossonWondabarappaJamschPingrekOohorocCannogabang
Mroczni Bohaterowie WściekłowilkNęciłuskaNietaktoperzKrukolecŻarcioczułekLeniożółwŚliskoszept

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nęciłuska

  • eee

    5 wiadomości
    • Mógłby ktoś to zamknąć?
    • ja tesz koham nenciluske bo ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie balony $ ping -c 1 OwocekTV & ping -c 1 MightySora
  • Czemu nie miałem opcji dialogowej?

    11 wiadomości
    • Osz kur... wiem, i wy też wiecie - nie mam muzgu tak dobrego, że niewiem co pisze. A tak naprawde, NIE JESTEM IPKIEM! Jestem KRÓLEM PIPKÓW. :>XD=D
    • 83.24.82.124 napisał(a):Osz kur... wiem, i wy też wiecie - nie mam muzgu tak dobrego, że niewiem co pisze. A tak naprawde, NIE JESTEM IPKIE...