FANDOM

Imagedtyavus.jpg Uwaga: Jeżeli nie przeszedłeś gry nie powinieneś czytać tego artykułu! Zawiera on fragmenty z fabuły lub końcówkę gier!
Dark One.png

Dark One - de facto pierwszy mroczny bohater.

Są to generałowie kościulców w Patapon 3. Jest 7 Mrocznych Herosów, czyli tyle samo co Arcybiesów. Każdy Mroczny Bohater należy do jednego arcybiesa:
Buzzcrave - remake.png

Żarcioczułek

  1. Złokieł Wściekłowilk - Arcybies Męstwa
  2. Nęciłuska - Arcybies Czystości
  3. Nietaktoperz Sonarcha - Arcybies Sprawiedliwości
  4. Krukolec - Arcybies Uczciwości
  5. Żarcioczułek - Arcybies Powściągliwości
  6. Leniożółw - Arcybies Nieugiętości
  7. Śliskoszept - Arcybies Tolerancji
    Mxcp180px-Covet-Hiss.jpg

    Śliskoszept z demonicznym laserem.

Wszystkich Mrocznych Herosów przed siedzibą ich Arcybiesa pokonujemy na arenie. Na każdej z nich gromadzi się grupa Herosów. Na początku gry pojawia się tylko Wściekłowilk, a już pod koniec na Arenie Tolerancji spotkamy ich aż czterech. Obowiązuje u nich zasada: maksymalnie czterech Bohaterów na jedną arenę. I tak z resztą niekiedy jeden z nich jest nie przygotowany do bitwy.

SymbolikaEdytuj

Każdy z Herosów Ciemności symbolizuje grzech, którego odwrotnością lub podobieństwem jest zaleta, której zwykle patronuje jego Arcybies. I 
Ńę泀śą.jpg

Nęciłuska

tak:

  • Wściekłowilk (Madfang Ragewolf) jest agresywny, awanturniczy i walczy ze złości, a wściekłość i chęć zemsty to nie męstwo. Symbolizuje on grzech złości.
  • Nęciłuska (Naughtyfins) adoruje wszystkich, zaś wierności raczej nie uważa za cnotę. Jest to wręcz przeciwieństwo czystości. Symbolizuje ona grzech nieczystości.
  • Nietaktoperz (Standoffish Sonarchy) jest bezlitosny i nie dba o nikogo, poza swymi sługami. Symbolizuje on grzech pychy.
  • Krukolec (RottenLee Ravenous) jest chciwy, oraz robi wszystko, by dostać coś rzadkiego. Symbolizuje on chciwość.
    Ragewolf z pazurami.jpg

    Wściekłowilk

  • Żarcioczułek (Gluttonous Buzzcrave) jest bardzo zachłanny i ma niskie mniemanie o innych. Symbolizuje on łapczywość.
  • Leniożółw (Slow-Moving Slogturtle) jest leniwy i jest gotów oszukiwać, byle by tylko wygrać. Lenistwo zaś nie jest nieugiętością. Symbolizuje on lenistwo.
  • Śliskoszept (Miss Covet-Hiss) nie ma za grosz tolerancji. Symbolizuje on grzech zazdrości.

Skąd się wzięli?Edytuj

20111213163510!Dark hero class.jpg

mroczni herosi w menu wyboru postaci

Buzzcrave.jpg

Grupa mrocznych bohaterów przed labiryntem powściągliwości.

Mroczni Bohaterowie mają inne osobowości i nie zawsze służyły złym arcybiesom. W przeszłości zanim zostali Mrocznymi Bohaterami każdy z nich miał odrębną osobowość. Krukolec, Nęciłuska i Wściekłowilk zostali oszukani, a reszta zawarła ten pakt świadomie. Niektórzy byli powiązani ze sobą tak jak Nietaktoperz i Śliskoszept. Oboje byli władcami pradawnej cywilizacji. Maski, które podarowały im arcybiesy kompletnie wyczyściły im pamięć. Nie stało to jednak na przeszkodzie ku odzyskaniu pamięci. Z każdym pojedynkiem odzyskiwali trochę swoich wspomnień.

Jako JednostkiEdytuj

Po pokonaniu Ostatniego Bossa i wybraniu życzenia o życie dla bohatera dostajemy opcje zaczęcia gry jako oni. Możemy używać specjalnych Trybów Mrocznego Bohatera, jednak możemy grać tylko w trybie Kontra. Mroczni Bohaterowie są bardzo silni jako jednostki. Mogą oni używać broni w inny sposób niż Uberhero, np. mogą rzucać piką. Niektórzy mroczni posiadają bronie, które nie są typowe dla ich klasy i nigdy nie są używane przez Uberhero np. szpon i kosa.

Sonarchy.jpg

Sonarcha przed Dworem Uczciwości.

Zdolność do reinkarnacjiEdytuj

Gdy Mroczny Bohater / Bohaterka umiera, wskrzesi się po dwudziestu sekundach, chyba że zostanie pożarty przez bossa. (Co właściwie możliwe jest tylko przy oszustwach) Po każdej kolejnej śmierci trzeba czekać dodatkowe dwadzieścia sekund. Ponieważ Mroczni Bohaterowie nie posiadają żadnego odpowiednika Umiejętności do ustawienia Cannogabanga Niezrównany smok, jak w przypadku np.: Nawozu Bowmunka i Syreny nie lada Nęciłuski, mają utrudnioną grę na Arenach.

Umierając i odradzając się wydają dźwięk nieco odmienny od tego, który wydaje Uberhero

Umierając:

DarkHeroDeth.ogg

Odradzając się:

DarkHeroReborn.ogg

Nęciłuska wydaje unikatowy dźwięk

Umierając:

NaughtyfinsDeth.ogg

Odradzając się:

NaughtyfinsReborn.ogg

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Mroczni Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki