FANDOM

Motywy Muzyczne to ścieżki dźwiękowe występujące w wszystkich grach z serii "Patapon".
Informa

Dane o misji- na dole widać nazwę motywu

OpisEdytuj

W Patapon 2: DonChaka i Patapon motywy były ustalane automatycznie ale w Patapon 3 twórcy wprowadzili możliwość zmiany motywu za pomocą ustalania go w koszarach lub przy wyruszaniu na misję. Motywy do zmian można kupić po wybraniu wszystkich trzech losów Uberherosa w Sklepie Srebrnego Hoshipona za gwiezdne okruchy. Niektóre motywy mają rockowe wersje do walki z bossami. Wersje Rock różnią się kilkoma nowymi dźwiękami lub całkowicie innym rytmem, ponadto mają w nazwie "rock". W motywie Awon nie słyszymy gwizdków a w motywie Ahh-woon Rock słyszymy je.
Zegar

Przykładowy motyw rockowy

Nazwy motywówEdytuj

W "Patapon" nie znane są nazwy motywów- są to zwykłe ścieżki dźwiękowe. W "Patapon 2" natomiast, gdy zaczynamy misję (za wyjątkiem walk z bossami), widać informacje o niej, w tym nazwę występującego motywu- w ten sposób można poznać ich nazwy. W "Patapon 3" ich nazwy poznajemy ze Sklepu Hoshipona. Wyjątkiem jest motyw Hey Whazzat z "Patapon 2", który pojawiał się wyłącznie podczas walk z bossami, przez co jego nazwa była nieznana do czasu ukazania się Patapon 3, gdy został wyraźnie określony, zaś jego aktualna nazwa dużo bardziej przypomina nazwy motywów z części trzeciej niż drugiej.

Nowe motywyEdytuj

W "Patapon 2" pojawiają się wszystkie motywy z "Patapon", oraz kilka nowych. W "Patapon 3" wszystkie motywy zostały "ulepszone"- są bardziej wyraziste, słychać nowe instrumenty itp. - pojawiły się nowe motywy oraz wersje rockowe. Ponadto motywy z trójki mają zwykle nazwy zupełnie inne niż motywy z poprzednich części.
Patapon 3 FULL SOUNDTRACK01:07:59

Patapon 3 FULL SOUNDTRACK

Wszystkie motywy w wersjach z "Patapon 3"

Lista motywówEdytuj

PataponEdytuj

Patapon 2Edytuj

Patapon 3Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Patapon 3 często występowanie motywów jest błędnie podane.
  • Motyw Goroch pojawia się we wszystkich prologach i epilogach.
  • Istnieje ukryty motyw Gittan Pattan. Nie występuje w żadnym poziomie, lecz można go kupić.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Motywy

  • Zrobione, zostaję i apel

    10 wiadomości
    • Propozycja nadania Tydeusowi biurokraty była parę razy dyskutowana, ale Tydeus nie chciał być biurokratą. Jeśli zechciałby nim zostać,...
    • To by było miłe banować palantów (tacy jak Lemurros się co jakiś czas pojawiają) i móc kasować strony bez proszenia o to... W sumie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki