FANDOM

Motyw Tik Tak Tok Rock to motyw rockowy pojawiający się wyłącznie w grze Patapon 3.
Zegar

Motyw Tik Tak Tok Rock w "Patapon 3". Podane zostały również misje, w których się pojawia.

OpisEdytuj

Jest to rockowa wersja motywu Totechitentan. Jest do niego ździebko podobny, jednak po przyspieszeniu rytmu znacznie się różni. Przed wpadnięciem w Szał jest niemal identyczny, jednakże posiada inny klimat.

Motyw ten ma bitewny, wesoły i optymistyczny klimat, ale przed wpadnięciem w Szał brzmi dość nijako, szaro. Ma stosunkowo powolny rytm, szczególnie w porównaniu do innych motywów rockowych, jednak mniej więcej w połowie znacząco przyspiesza. Jest mniej spokojny od klasycznego Totechitentan, Patapony są bardzo radosne.

W swoim występowaniu nawiązuje do walki z ruchomą fortecą- Zugagangiem- w Patapon 2. Pojawia się podczas walk z dwoma ruchomymi fortecami- Kanogiasem i Ganodiasem- w Zamku Sprawiedliwości. Potem słychać go już tylko w DLC, podczas oblężenia Bonedeackiej bramy Sochiki na Sawannie Zazdrosnych Oczu (mrocznej).

WystępowanieEdytuj

Patapon 3Edytuj

Patapon 3 DLCEdytuj

Motyw Totechitentan Rock15:26

Motyw Totechitentan Rock

Motyw Tik Tak Tok Rock- wersja pełna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki