FANDOM

Morze Chmur Momokkun
Morze Chmur Momokkun.png
Typ krainy Teren magiczny (pustkowie)
Poprzednia lokacja Ruiny Neogaeen
Następna lokacja Niebiański Pałac Amaterra
Odpowiednik w "Patapon" (Brak)
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Momokkun Cloudsea
Podobne miejsca (Brak)
Morze Chmur Momokkun to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Momokkun na Mapie.png

Momokkun na Mapie Świata przed odkryciem

OpisEdytuj

Po niezmierzonych górach, morze chmur rozciąga się nad nimi... białe chmury, czarne chmury, chmury burzowe...
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji "Pharamatara, Defender of the Sky
Jest to pierwsze napotykane w grze miejsce magiczne (niemające odpowiednika w prawdziwym świecie). Ogółem jest to pustkowie ponad chmurami, stanowiącymi grunt. Jako że znajduje się ono nad chmurami, nad Momokkun rozpościera się czyste niebo. Nie wiadomo, czy morze chmur czasami się rozrzedza. Jest to kraina zbliżona i podobna do niebios (do których prawdopodobnie jest drogą). Na Morzu Chmur wybudowany jest Niebiański Pałac Amaterra, zamieszkiwany przez bóstwa.
Momokkun na Mapie 2.png

Momokkun na Mapie Świata po odkryciu

WyglądEdytuj

Nietrudno się domyślić, jak wygląda morze chmur. Obłoki są niczym fale i powierzchnia wody. Nie ma tam żadnych czarnych chmur burzowych, co wskazuje na powiązanie ze spokojnymi niebiosami. Nad błękitnymi od spodu chmurami roztacza się czyste, niebieskie niebo, lekko pomarańczowe tuż nad horyzontem.
Pharamatara.png

Pharamatara, demon zakłócający spokój niebios

HistoriaEdytuj

Prawdopodobnie Momokkun to kraina naturalna, powstała na wskutek naturalnej magii istniejącej w świecie Pataponów. Choć nie są to niebiosa, miejsce to zamieszkują bóstwa. A jednak niebiosa zostały zaburzone przez najeźdźców Karmenów i Akumapony, demony z Zaświatów, które zawładnęły pałacem bóstw, uwięziłe je i stamtąd zaczęły panoszyć się po morzu chmur. Na wskutek tego powstał Pharamatara, demon z chmur, który został postawiony na straży łupu demonów. Wywoływane przez potwora burze zmieniły Morze Chmur w chaotyczne miejsce.

Plemię Pataponów, za radą Gonga, ruszyło w góry, ku niebiosom. Gdy z gór weszli na morze chmur, zamiast spokojnych niebios ukazało im się niespokojne pustkowie. Szybko na ich drodze pojawił się Pharamatara, wspierany przez Karmenów, bazujących w niewielkim posterunku tam. Tylko śmierć tego potwora może oczyścić Momokkun od demonów i ukazać Pataponom dalszą drogę... Po zabiciu Pharamatary w misji "Pharamatara, Defender of the Sky" Momokkun na Mapie Świata nie jest już odwiedzane.

MisjeEdytuj

Na Morzu Chmur Momokkun odbywa się tylko jedna misja, fabularna.

Pharamatara, Defender of the SkyEdytuj

Starcie z pierwszym spotykanym demonem w grze: tytułowym Pharamatarą. Straszliwy demon nie jest tym, czego się oczekuje w niebiosach... Potwór został stworzony jako strażnik pradawnego pałacu, leżącego pośrodku Momokkun... Poza samym demonem na misji tej walczy się z nielicznymi Karmeńskimi piechurami, będącymi po stronie stwora. Misji tej nie można powtarzać jako normalnego starcia, ale można ją stoczyć na nowo w Paraget, dzięki Bitewnemu jaju (ang. Battle Egg) Pharamatary.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki