FANDOM

Mecha Hoshipon to postać występująca w grze "Patapon 3".

Opis Edytuj

Mecha Hoshi.png

Mecha Hoshipon.

Jest to dosyć nietypowy Hoshipon. Jako jedyny nie ma w nazwie swojego koloru. Jest kluczem do pradawnej i bardzo silnej Superbroni Org. Został przebadany przez wiele osób, przez co nie potrafi już latać - pomagają mu w tym dwa małe silniczki. Z natury jest bojaźliwy i tchórzliwy. Jego ulubioną frazą (a także cechą charakterystyczną), którą często powtarza jest "Ojej! Wielki problem !".

Historia Edytuj

Pierwszy raz spotykamy go podczas walki z Sonarchą na Płaskowyżu Ulotnej Pychy. Jest mało ważny dla fabuły, pomijany i wręcz zapomniany na długi czas. Potem okazuje się, że jest jednym z rzadkich przedmiotów Krukolca i jest przetrzymywany przez mrocznego herosa w klatce. Ostatecznie, kiedy hasło do Org zostało złamane, został poważnie uszkodzony, lecz zdołał się naprawić - pojawia się w misji Pierwszy Światowy Zlot Hoshiponów.

Org 2.jpg

Org - Hoshipon jest do niego kluczem.

Wygląd Edytuj

Jest to biała gwiazda z żółtym okiem, kształtem nie różni się od innych Hoshiponów. Na jej pięciu ramionach pojawiają się małe kropki. Lata dzięki dwóm silniczkom. Widać również małe nóżki.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedynym Hoshiponem, który nie potrafi latać o własnych siłach.
  • Skała, przy której się znajdował, wygląda tak samo jak ta, z której wyszedł pierwszy Balrog.
  • Jest to jedyny Hoshipon, którego kiedykolwiek uszkodzono

Więcej z Fandomu

Losowa wiki