FANDOM

Stub-icon.png Ta strona jest obecnie edytowana przez użytkownika [[Użytkownik:{{{User}}}|{{{User}}}]]. Jeżeli widzisz ten komunikat, nie edytuj tej strony, by nie wywoływać konfliktu edycji.

Mapa Świata to obiekt znany we wszystkich grach z serii Patapon.

Opis i Znaczenie Edytuj

Mapa świata pojawia się po wybraniu jej z poziomu Patapolis (bądż Kryjówce)za pomocą Obelisku. Za jej pomocą możemy wybrać interesującą nas misję.

Patapon i Patapon 2Edytuj

Mapa Świata to ciąg misji oznaczonych różnymi symbolami. Po wybraniu interesującego nas poziomu i dopasowaniu armii jesteśmy bezpośrednio kierowani na misję. Na mapie Świata nie wszystkie poziomu ułożone są po kolei; w trakcie wykonywania fabuły czasami będziemy znajdować się 2-3 miejsca dalej, czasami będziemy się nawet cofać.
Gong wzywa do walki.png
Mapa utrzymana jest w klimacie papirusu i starego, pożółkłego papieru. Podczas wyboru misji i ekwipowania kołnierzy towarzyszyć nam będzie charakterystyczna muzyka. Po naciśnięciu klawisza R bądź L zostaniemy przeniesieni na większą odległość, co umożliwia szybsze poruszanie się po mapie.
Przekraczanie terenu wroga.png
Po ukończeniu większości poziomów fabularnych znikną one - zostaną zastąpione innymi, wolnymi.

Pod każdym poziomem znajduje się tekst opisujący go i informujący nas o jego roli w fabule. Widać również informację o prawdopodobnej pogodzie.

Patapon 3 Edytuj

Mapa została znacząco zmieniona. Wygląd został zmodyfikowany - nie posiada charakterystycznych elementów starej, wyblakłej mapy - lecz jest bardziej przejrzysty.
Przed misją powść.png
W przeciwieństwie do poprzedniej wersji mapy, poziomu nie wybieramy bezpośrednio; należy najpierw wybrać interesującą nas lokację (krainę, budowlę, arenę itd.), po czym wybrać poziom.
Nęciłuska i lodowy las introwersji.png
W przeciwieństwie do poprzednich gier, każdy poziom fabularny zostaje uwieczniony na minimapie. Jedynym wyjątkiem od tej reguły są walki z rzadkimi bossami, które pojawiają się tylko okazjonalnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki