FANDOM

Mahopon to klasa w grze Patapon 2 i wzór dla dwóch klas w Patapon 3.

Opis Edytuj

Mahopon

Mahopon w drugiej części gry.

Jest to klasa posługująca się laskami (niektórzy mówią na nie różdżki) oraz -czasami - w Patapon 3, berłami. Walczy z zasięgu używając swojej magicznej broni. Atakuje różnego rodzaju magicznymi pociskami i czarami które zależą od broni, którą aktualnie się posługuje (głównie lodu i ognia). W Patapon 3 jego odpowiednikiem jest Oohoroc oraz Pingrek.

EkwipunekEdytuj

  • Laska/berło
  • Hełm (tylko w Patapon 3)
  • Buty

OdblokowanieEdytuj

Patapon 2 Edytuj

Zdobycie Koppena w drzewku klasy Yumipona. Materiały wytworzenia tejże jednostki to nasiona (np. Kasu Seed), soki/płyny (np. Familiar Liquid/Juice) oraz ewentualnie stopy (np. Awesome Alloy).

Patapon 3 Edytuj

Pingrek - Podniesienie Yumiyachy do 5 lv.

Oohoroc - Podniesienie Yumiyachy i Pingreka do 8 lv.

Wygląd Edytuj

Mahopon nosi charakterystyczne buty, które możemy zmienić wraz z innym ekwipunkiem. Posiada kapelusz w białe kropki i pół gwiazdy na czubku. Pod szerokim rondem kapelusza znajdują się kolczyki w kształcie gwiazd.

Mahopon jako Wakapon i UberheroEdytuj

Pingrek osłona

Pingrek - kolejny mag.

Mahopon jako Wakapon w Trybie Bohatera zrzuca meteoryty, które spadają na różne miejsca mapy (tylko te, które widzimy). Jest to szczególnie przydatne podczas walki z dużymi fortyfikacjami (np. Brama Sokshi). Jako Uberhero Oohoroc ma podobny atak, lecz meteoryty spadają szybciej, pod większym kątem i wybychają. Jego zwykłe ataki są bardzo podobne do ataków Mahopona. Pingrek tworzy Leczniczy Zamek, który uzdrawia siebie i swych kompanów.

Pingrek HM

Pingrek w Trybie Bohatera

Czary Edytuj

Czary Mahoponów zależą od ich ekwipunku. Oto kilka z nich:

Magiczna strzała Edytuj

Mahopon strzela rykoszetującym, jasnozielonym pociskiem. Jest to słaby, podstawowy atak, który jest dobry na małe grupy przeciwników

Ognista kula Edytuj

Tworzy ognistą kulę, która po dotkinięciu czegoś wybucha i rozdziela się na pięć małych płomyków. Czar silnie podpala i jest świetny na grupy przeciwników.

Grom Edytuj

Nad najbliższą przeszkodą widać kulkę światła, z której zlatuje piorun oszałamiający przeciwników. Jest to świetny atak na jednego silnego przeciwnika.

Naładowany atak Edytuj

Na niebie pojawia się kula światła, z której wylatuje wielki, rozgałęziony piorun. Używa go Hukmen - karmeński generał. Jest to najlepszy atak na wielu przeciwników.

Lodowa kula Edytuj

Mahopon rzuca lodową kulą w kształcie łzy, która zamraża przeciwników. Nie jest to najpotężniejszy atak, jednak kula rykoszetuje i potrafi zamrozić wielu przeciwników naraz.

Oczyszczenie Edytuj

Pod naszą armią pojawiają się niebieskie gwiazdki, które oczyszczają ze wszystkich efektów statusu oprócz ciosu krytycznego. Jest to bardzo uniwersalny atak, ponieważ Mahopony używają go zarówno przyobronie jak i ataku.

Uleczenie Edytuj

Zielona aura pojawia się dokoła każdego Patapona, która uzdrawia każdego z nich. Oprócz tego przed nimi pojawiają się tarcze, które ignorują obrażenia.

Postacie Edytuj

Rantan komu

Rantan

Napotykamy naprawdę niewiele postaci klasy Mahopona (za wyjątkiem HerosaUberherosa i Kana, którym można zmieniać klasę):

Rantan Edytuj

Komupon, pojawiający się w Patapon 2. Uwalniamy go z Bitewnego Jaja Zaknela. Pełni rolę healera, nie może zadawać obrażeń.

Prati komu

Prati

Prati Edytuj

Drugi Komupon, zdobywany z jaja Kacchindongi. Jest naprawdę silnym Komuponem.

Hukmen Edytuj

Hukmen

Hukmen

Karmeński generał. Jest najsilniejszym z 3 generałów. Ma nawet swój własny specjalny atak, niespotykany nigdzie indziej.

Ciekawostki Edytuj

  • Mahopon jest jedną z klas w Patapon 2, która przyjmując w swoje szeregi Nie-Rarepona daje mu możliwość zmiany wyglądu wraz z poziomem.

Edytuj

Jednostki Pataponów
Powiązane z Tateponem TateponDekaponRobopon
Powiązane z Yariponem YariponKibaponToripon
Powiązane z Yumiponem YumiponMegaponMahopon
Pozostałe HerosUberheros