FANDOM

Lodowy mur to obiekt (cześć środowiska) w grach Patapon 2: DonChaka oraz Patapon 3.

Opis Edytuj

Lodowe Mury

Lodowy mur z Patapon 2 w całej okazałości.

Wygląd Edytuj

Lodowy Mur to ogromna, jasnoniebieska góra śniegu i lodu. Jego górna, pokryta z wierzchu białym puchem cześć jest niezniszczalna. Niższa część, którą stanowią tafle lodu, jest już możliwa do zniszczenia, co też musimy uczynić.

Patapon 2 Edytuj

Spotykamy je tylko w dwóch misjach: Through the Wall of Ice oraz Two Karmens. Za każdym razem jesteśmy, brnąc poprzez nie, atakowani przez ciężką piechotę i kawalerię wroga, zaś z tyłu wspomaga przeciwników armatka śnieżna - walka nie nie jest prosta. Najlepiej jest użyć Herosa jako Kibapona lub Dekapona, aby łatwo przedzierał się poprzez ściany lodu.

Nie pełnią w grze dużej roli; nikt o nich nie wspomina, po zdobyciu Śnieżnych Pól Bryun nie pojawiają się już potem w grze.

Patapon 3 Edytuj

Tym razem spotykamy je w trzech misjach, wszystkich na Alei Wyścigowej: Syrenie Łzy i Wielki Wyścig śnieżny, Zniszczone Zwiewne Marzenia oraz Wielki Wyścig Pychy. Znów nikt o nich nie wspomina, przebijanie się przez nie nie ma dużej roli w grze.

Ciekawostki Edytuj

  • Zwane są też Śnieżnymi Grotami lub Ścianami Lodu.
  • Pomimo, iż ich kolor jest zbliżony do niebieskiego, w Patapon 3 obie armie muszą je niszczyć.
  • Trafienie w niezniszczalną, górną cześć zniweluje wszystkie obrażenia; Jeżeli, przykładowo, wybuchnie tam włócznia Herosa, wybuch nie zada obrażeń ścianom i ewentualnym innym przeszkodom.
    • Ataki, które przenikają (np. Tryb Bohatera Yumipona albo Oohoroca), nie przenikną przez górną część lodowego muru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki