FANDOM

Lodowy Las Shalala
Lodowy Las Shalala.png
Typ krainy Lodowa kraina (las)
Poprzednia lokacja Śnieżne Pole Bryun
Następna lokacja Jezioro Kochikachi
Odpowiednik w "Patapon" (Brak)
Odpowiednik w "Patapon 3" Lodowy Las Introwersji (Śnieżne Pole Nieczystych Łez)
Liczba rozgrywanych misji 3
Angielska nazwa Ice Forest Shalala
Podobne miejsca Wulkan Melala

Lodowy Las Shalala to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".

Opis Edytuj

Lodowy Las Shalala to położony na górskim płaskowyżu zamrożony las, będący krainą wiecznej zimy. Tak samo jak sąsiadujące z nim Śnieżne Pole Bryun, jest miejscem tajemniczym i cichym. Podobnie rzadko występuje tam życie. Są świadectwa pokazujące, że było to miejsce zamieszkane przez starożytną cywilizację.

Lodowe Mury.png

Lodowe Mury w Lesie Shalala

W środku tego lasu stoją tajemnicze, zbudowane z lodu fortyfikacje, Lodowe Mury.

Wygląd Edytuj

Teren lasu składa się z niewysokich pagórków, na których wyrasta pokryta białym lodem roślinność. Rosnące dość rzadko wysokie drzewa, podobne do świerków, pną się prosto w górę, a ich gałęzie są krótkie i proste. Przypominają one spalone drzewa spod wulkanów. Mniejsze drzewka (bądź krzewy) wyglądają trochę jak krwawnik, z długiej i cienkiej łodygi wyrasta mała koronka, której gałązki zakończone są pączkami. Daleko w tle widać odległe i pokryte lodem górskie stoki, będące granicą tej krainy.

Shalala na mapie 1.png

Shalala na Mapie Świata przed odkryciem

Shalala na mapie 2.png

Shalala na Mapie Świata po odkryciu

Historia Edytuj

Najprawdopodobniej Shalala to teren naturalny jak Bryun, ale też możliwe, że to teren powstały na wskutek magii. W Paraget występuje tam jedna istota żywa, co pokazuje, że lasy te mogą być zamieszkane przez rozmaitą faunę.

Po raz pierwszy las Shahala pojawia się podczas walk z Akumaponami i po zburzeniu ich Świątyni Zamieci. W lesie stoją fortyfikacje tych samych twórców, które Mroczny postanowił wykorzystać. Za jego sprawą wojska Pataponów starły się w tych lasach z wojskami demonów. Jest to jedyna bitwa, która toczy się w lesie Shalala na samej Mapie Świata. Wkrótce potem w lesie toczy się kolejna bitwa, która rozpoczęła się na Bryun, jednak przenosi się do Shalala. Toczy ją Karmeński generał Nomen, w próbie zniszczenia Zigotońskiej katapulty. W świecie Paraget w Lodowym Lesie Shalala toczy się też bitwa z zamieszkującym te lasy lodowym smokiem Kacchindongą, będącym jednym z możliwych mieszkańców tej krainy.

Kacchi w Paraget.png

Kacchindonga, jeden z mieszkańców lodowego lasu

Misje Edytuj

W Lodowym Lesie Shalala (na Mapie Świata) toczą się następujące misje:

Through the Wall of Ice Edytuj

(Misja nie zmienia nazwy na wyższych poziomach)

Walka z Akumaponami, którym przewodzi Mroczny, kierowany przez Czarną Hoshipon. Z czasem dołącza się też Generał Kuwangattan. Akumaponi wspierani są przez Karmeńskich piechurów i starają się pokonać Pataponów w Lodowych Murach.

DonChaka w Shalala.png

Ołtarz DonChaka w Shalala w świecie Paraget

Bitewne Jajo Kacchindongi Edytuj

Misja rozgrywana tylko w świecie Paraget. Jest to starcie z Kacchindongą, które toczy Heros wraz z Komuponami. Celem walki jest zabicie potwora i dostanie się do ołtarza DonChaka, a przy nim uzyskanie z Jaja ukrytego skarbu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki