FANDOM

Las Usso
Las Usso.png
Typ krainy Las
Poprzednia lokacja Ruiny Dongary
Następna lokacja Bagno Nyoriki
Odpowiednik w "Patapon" Las Eyeball
Odpowiednik w "Patapon 3" Poligon Pataponów
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Usso Forest
Podobne krainy (Brak)
Las Usso to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Usso na Mapie.png

Las Usso na Mapie Świata przed odkryciem

OpisEdytuj

Usso to spokojny las, złożony z drzew jednego gatunku. Bardziej wygląda jak zagajnik niż jak las. Jest to teren zupełnie naturalny, nie ma on w sobie żadnych świadectw obecności starożytnych cywilizacji. Jedyne, co rozgrywa się w nim ciekawego, to bitwy z Karmenami, którzy wybudowali sobie w nim dość duży posterunek.
Usso na Maie 2.png

Usso na Mapie Świata po odkryciu

WyglądEdytuj

Les ten składa się z dziwacznych drzew, których pnie są długie i cienkie, a korony wyglądają jak Patapońskie oczy. Dwie mniejsze gałązki rosną wokół głównego pnia. Drzewa są koloru niebieskiego. Po czystym i zielonym tle wędrują białe pasemka chmur.
Karmeńskie fortece w Usso.png

Jedne z Karmeńskich fortyfikacji

HistoriaEdytuj

Las Usso prawdopodobnie jeszcze nie istniał w czasach starożytnych Pataponów, lub po prostu się nim nie interesowali. Natomiast zabudowali go Karmeni, którzy postawili w nim fortyfikacje i założyli bazę wojskową. Destrukcja tej fortecy jest pierwszą prawdziwą bitwą, jaką Pataponi toczą z Karmenami.

Gdy plemię Pataponów dotarło do Lasu Usso (misja "Karmen Fortress in Usso Forest"), pomógł im duch przepotężnego bohatera, Dona Yumipona. Dzięki jego niezwykłym umiejętnościom łuczniczm udało się oczyścić las z Karmenów. Gdy bitwa dobiegła końca, bohater wrócił do niebios, pozostawiając Pataponom swoją pamięć, dzięki której mogli szkolić łuczników. Po tym w Usso nie toczą się już żadne ważne bitwy, choć Karmeni uparcie odbudowują swój posterunek.

MisjeEdytuj

W Lesie Usso rozgrywaja się tylko jedna misja:

Karmen Fortress in Usso ForestEdytuj

Misja fabularna o średnim znaczeniu. Pierwsza prawdziwa bitwa Pataponów przeciw Karmenom. Oczatych wojowników wspiera w niej Don Yumipon, przepotężny łucznik. Na koniec uzyskana zostaje jego pamięć, dzięki czemu można zacząć szkolić Yumiponów. Gdy misja ta jest powtarzana, bohater już się nie pojawia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki