334px-Patapon Hideout.png

Kryjówka

Kryjówka jest odpowiednikiem Patapolis w Patapon 3. Mamy tam najpotrzebniejsze elementy, miejsca i dodatki takie jak obelisk, koszary itd. Mamy tutaj wiele więcej potrzebniejszych i ulepszonych elementów kryjówki.

Elementy KryjówkiEdytuj

ZbrojowniaEdytuj

W zbrojowni możemy przeglądać oraz sprzedawać nasze dotychczasowo zdobyte rzeczy, bronie, części zbroi i kluczowe rzeczy a także przeglądać wskazówki

Ukryte Babatto.png

Jak widać na obrazku, w kryjówce pokazane są Babatto, niewystępujące w Patapon 3

Totem DrużynyEdytuj

W totemie drużyny możemy stworzyć drużynę Uberhero, dzięki której nasze kryjówki będą miały wspólny symbol i będziemy mogli jednoczyć się, zdobywać punkty drużyny. Odblokowujemy też Herogate.

Brama BohaterówEdytuj

Brama Bohaterów, podobnie jak Paraget, pozwala nam się łączyć z innymi graczami. Ale tym razem łączenie się na Multiplayer nie jest już takie mało-zasięgowe jak w Patapon 2, ponieważ sięga nawet do misji związanych z fabułą.

KoszaryEdytuj

Pozwalają nam nie wychodząc na misję zmienić ekwipunek, klasę lub umiejętności Pataponów.

Brama BojowaEdytuj

Pozwala nam zagrać z kolegą, koleżanką na arenie, torze wyścigowym lub strzelnicy.

AstroponEdytuj

Wypatruje bossów specjalnych. Poza tym nie robi nic innego.

KuźniaEdytuj

Kuźnię odblokowywujemy po misji Naprzód, Atak. Pozwala nam za Ka-ching i materiały ulepszać bronie. Można ją ulepszyć, ulepszając przedmiot na rangę Arcyprzedmiot. Można wtedy ulepszać bronie do wyższego poziomu. Można posiadać tylko jeden Arcyprzedmiot.

Srebrny HoshiponEdytuj

Zastępuje nam Meden. Opowiada o misjach i na koniec gry okazuje się poszukiwanym przez Patapony Tym.

MedenEdytuj

Można u niej kupić potrzebne nam przedmioty za Ka-ching. Można też kupić broń nasyconą magią.

Galeria Edytuj