Krukolec
RottenLee Ravenous
Krukolec trzymający Wielką Kosę Boskości
Płeć Mężczyzna
Typ Tatepon
Broń Kosa
Maska Kruk
Sojusznicy Siedem Arcybiesów, Mroczni Bohaterowie, Brygada Kościulca.
Wrogowie Patapony, Uberhero

Mój rzadki przedmiot jest więcej wart niż ci twoi żałośni przyjaciele!
  — Krukolec 

Krukolec (RottenLee Ravenous jap. がっつきビークス) był niegdyś generałem Zigotonów, Gongiem. Został przemienionony w chciwego Krukolca przez Arcybiesa Uczciwości, żądającego rzadkich przedmiotów. Jego broń to Wielka Kosa Boskości.

Ravenous

Krukolec z swoją kosą

Opis PostaciEdytuj

Krukolec jest z charakteru bardzo podejrzliwy, chciwy i nieprzyjemnie ogółem rozmawiałoby się z nim przed tym jak zrozumiał że sensem życia nie jest tylko jego rzadki przedmiot ani żaden inny rzadki przedmiot. Krukolec przez cały prawie czas znajomości z Uberhero, bredził jedynie coś powatarzając swoje ulubione słowo : "Rzadki przedmiot"

Gong

Generał gong - prawdziwa forma Krukolca.

LosyEdytuj

Kruk i osa w strefie

Krukolec obok Żarcioczułka.

Zaraz po pojedynku z Żarcioczułkiem widzimy go wraz z kilkoma innymi Mrocznymi Herosami przed Labiryntem na naradzie. Okazuje się wówczas, że Nietaktoperz zniszczył jego Rzadki Przedmiot. Niedługo potem, gdy Krukolec wściekał się i załamywał nad szczątkami swojego skarbu, złość i rozpacz sprawiły że odzyskał pamięć. Zaraz potem wyzwał Uberhero na pojedynek, w czasie którego dosiadał mrocznego smoka. Gdy przegrał, porozmawiał z Uberhero, ale wyraźnie był spokojniejszy. Ostatecznie odszedł, najprawdopodobniej wracając do swoich- Zigotonów. Może to potwierdzić fakt, że w następnej misji niespodziewanie pojawia się Ziggerzank z Zigotonami, by wesprzeć Pataponów. Możliwe że wysłał ich właśnie Krukolec.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego angielskie imię- "Ravenous" jest dwuznaczne. "Raven" czyli "kruk" , a nosi on maskę kruka. "Ravenous" znaczy też "głód" lub "apetyt" i może odwoływać się do jego chciwości. 
  • Krukolec, Charibassa i Pingrek to jedyne klasy w grze noszące maski ptaków. Nie sposób zaprzeczyć jakoby "Chari" takowej nie nosił, gdy tylko zobaczy się jego ostatnią Umiejętność do ustawienia o nazwie Niezrównany ptak Krukolec nosi rzecz jasna maskę kruka, a "Chari" (najprawdopodobniej) maskę orła.
  • W trójce jego broń to "wielka kosa boskości" a w dwójce "great god armour" można więc uznać że słowo "armour" to błąd w tłumaczeniu
  • Choć dawniej zwał się Generał Gong Sokole Oko, w "Patapon 3" nosi maskę innego ptaka. Jest to pokaz tego, jak bardzo się zmienił.
    Gong, maska i arcybies

    Gong przyjmuje maskę

  • Gdy zostanie zabity w kampanii powie: "Przegrałem? Całkiem nieźle, ."

Tryb Dark Hero Mode:Edytuj

Ravenous Gif

Krukolec używa Gong Tornado(ogniste)

Tornado GongaEdytuj

Aktywacja: PON PON PATA PON

Kombinacja: PON PON PATA PON

Krukolec robi tornado, które porusza się naprzód niszcząc wrogów. 

W czasie gdy jeszcze jest naszym wrogiem przed tym atakiem krzyczy: 
Tornado nienawiści!
  — Krukolec 

Gdy Tryb Mrocznego Bohatera jest aktywowany, Heros krzyczy: Gontorunēdo! (ゴントルネード!). Okrzyk ten to japońska nazwa Trybu Mrocznego Bohatera tej klasy postaci.

Krukolec1

UmiejętnościEdytuj

  • Atak Kosą:Plus 30% do siły ataku, po dobyciu kosy. Efekt o połowę słabszy gdy mamy inną broń. Nabywamy ją na poziomie 32.
  • Desperacja: Mało czasu, desperackie środki! Zadane obrażenia są o +50% silniejsze, obrażenia plus +100%! Nabywany na poziomie 34.
  • Dusza Samuraia: Broń dostaje trzy poziomy plus! Nabywamy na poziomie 36.
  • Atak Kosą 2: 50% premii do siły ataku po dobyciu kosy. Efekt o połowę mniejszy gdy mamy inną broń. Nabywamy ją na poziomie  38.
  • Kruk nie lada: Zwiększenie maksymalnej siły ataku o wartość minimalnej siły ataku(siła ataku minimalnego pozostaje taka sama). Nabywamy na poziomie 40.
    Ravenous 2

Umiejętności klasyEdytuj

KamaitachiEdytuj

Jedno Kamaitachi

Kamaitachi

Tworzy małe tornado. Aktywuje się podczas naładowanego ataku.

Kamaitachi Bis (ukryta)Edytuj

Ukryta umiejętność klasowa, powstała w wyniku błędu twórców. Odblokowuje się razem z Ognistym Tornadem. Nie można zobaczyć jej postępu, ale rozwija się tak samo jak Kamaitachi. Pełne rozwinięcie pozwala na rozwijanie umiejętności Ogniste Tornado i tym samym uzyskanie dostępu do umiejętności Dwa Kamaitachi.

Ogniste TornadoEdytuj

Tornado Gonga tworzy się w ognistej formie i podąża na przód.
Twin Kamaitachi

Twin Kamatachi

Po rozwinięciu Kamaitachi Bis ma małą szansę na podpalenie (mniej więcej tyle, co broń zaklęta na [Pł] ) nawet bez używania broni z jakąkolwiek szansą na podpalenie.

Dwa KamaitachiEdytuj

Tworzy dwa małe tornada przy perfekcyjnym naładowanym ataku. Lepsze od Kamaitachi.

Przejęte Umiejętności KlasoweEdytuj

Włócznia BUM PiekronaEdytuj

Krukolec używa jej rzadko przy naładowanym ataku. (Potrzebna dokumentacja.) Prawdopodobnie odrzucony pomysł twórców, występujący jako swego rodzaju jeden z wielu błędów gry.

400px-Ravenous Card

Karta Krukolca

Klasy Uberhero
Drzewo Yari YaridaPiekronKibaddaPyokoriderCannassaultCharibassaWooyari
Drzewo Tate TaterazayGuardiraTondengaMyamsarDestroboBowmunkGrenburr
Drzewo Yumi YumiyachaAlossonWondabarappaJamschPingrekOohorocCannogabang
Mroczni Bohaterowie WściekłowilkNęciłuskaNietaktoperzKrukolecŻarcioczułekLeniożółwŚliskoszept

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Krukolec